hvilken frisure ville klæde mig bedst??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2011

patella

Maggieh skriver:

Jaaaa... jeg er så træt af at mit hår bare HÆNGER ... 

Jeg elsker at jeg kan smide hele lorte i en hale, uden at bruge hårnåle osv. 

MEN, jeg tror bare jeg er blevet så træt af det efterhånden for det har jo taget laang tid at få det så langt ..

Men hvad synes i? skal jeg beholde det lange? eller ville der måske være en anden frisure der ville klæde mig bedre.. 

I får lige et par billeder af mig, og husk at ''kigge godt efter'' mit ansigt, for det er jo ikke alle der klær det samme vel 

*skal måske lige nævnes at jeg har krøllet hår

KLIP det IKKE det er sååå smukt og det klær dig super godt. Jeg har lidt det samme hår som dig, tykt med fald og blir ind i mellem også så træt af det og ønsker bare at få det væk. Men mine veninder fortæller mig at det er alt for pænt til at klippe af, og så blir jeg igen overbevist om at det altså ER pænt... så godt at rådføre sig, for man kan blive NOGET så træt af at se på sig selv

Men hvis du SKAL noget, så er det da højest at klippe det af sådan til skuldrene, så vil dine krøller komme endnu mere til sin ret.

Er du i øvrigt ikke en KRIG om at glatte det ud? Jeg gør det aldrig, for jeg har ikke tålmodighed til det. Men det ser bare godt ud når sådan et tykt hår er helt glat...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

Maggieh skriver:

Jaaaa... jeg er så træt af at mit hår bare HÆNGER ... 

Jeg elsker at jeg kan smide hele lorte i en hale, uden at bruge hårnåle osv. 

MEN, jeg tror bare jeg er blevet så træt af det efterhånden for det har jo taget laang tid at få det så langt ..

Men hvad synes i? skal jeg beholde det lange? eller ville der måske være en anden frisure der ville klæde mig bedre.. 

I får lige et par billeder af mig, og husk at ''kigge godt efter'' mit ansigt, for det er jo ikke alle der klær det samme vel 

*skal måske lige nævnes at jeg har krøllet hår

Du er rigtig smuk med det hår, men en lille ændring kan gøre meget hva med pandehår ?

* Enten lidt buet pandehår som følger ansigtet og ned i siderne

*Eller den man ser mere af, det lige pandehår lige overøjnene/vedøjenbrynene, det skal passes tit men det er så det.

* Har os selv i lange perioder haft det lækreste skæve pandehår som jeg kalder det, det er så frækt os, ja pandehår  Bare at vælge

Frisører er os goe til at vejlede, hvis du tager derned og siger du overvejer f.eks pandehår og har nogle forskellige i tankerne, kan hun sige hva ville klæde dig perfekt

Held og lykke med det, men du er sku godt nok smuk med dit hår allerede nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.