hvilken frisure ville klæde mig bedst??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2011

Magsen

Hansen97 skriver:

På youtube.com er der en masse videoer med forskellige opsætninger... Til inspiration...

ja I know, har også kigget lidt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2011

N&J

Synes dit lange hår passer rigtig godt til dig, men kan godt nikke genkendende til det med at ville have en forandring.

Jeg har klippet mit hår kort flere gange oig har fortrudt det, har langt hår som dig, men valgte for ½ års tid siden at få pandehår, noget jeg ikke har haft siden jeg var ti pga. mine krøller - og det var lige præcis den forandring jeg havde brug for, jeg startede dog med at klippe det / skråt ned, så jeg beholdte lidt af længden og fik min veninde som er frisør til at klippe det lidt kortere da jeg havde vænnet mig til det.. nu er det kortere end det var og jeg er stadig rigtig glad for det - lidt mere besværligt end før, men besværet værd. 

Du kan flette det til den ene side, så det bliver lidt Angelina Jolie agtig fra Tombraider filmene. 

Anmeld

17. august 2011

JeNoVa

Maggieh skriver:

Jaaaa... jeg er så træt af at mit hår bare HÆNGER ... 

Jeg elsker at jeg kan smide hele lorte i en hale, uden at bruge hårnåle osv. 

MEN, jeg tror bare jeg er blevet så træt af det efterhånden for det har jo taget laang tid at få det så langt ..

Men hvad synes i? skal jeg beholde det lange? eller ville der måske være en anden frisure der ville klæde mig bedre.. 

I får lige et par billeder af mig, og husk at ''kigge godt efter'' mit ansigt, for det er jo ikke alle der klær det samme vel 

*skal måske lige nævnes at jeg har krøllet hår

Jeg havde det på præcis samme måde som dig indtil for cirka en måned siden. Jeg havde brugt rigtig lang tid på at få mit hår langt, og så var jeg bare så træt af det. Jeg havde det stort set altid op i en klemme eller i en elastik.

Jeg fik så endelig taget mig sammen til at få det klippet og har slet ikke fortrudt. Jeg har naturligt fald, og det viser sig meget bedre nu. Jeg fik egentlig ikke klippet en frisure men fik bare kortet det af til skuldrene.

Anmeld

17. august 2011

2babygirls

Maggieh skriver:

MEN, jeg tror bare jeg er blevet så træt af det efterhånden for det har jo taget laang tid at få det så langt ..

Men hvad synes i? skal jeg beholde det lange? eller ville der måske være en anden frisure der ville klæde mig bedre.. 

I får lige et par billeder af mig, og husk at ''kigge godt efter'' mit ansigt, for det er jo ikke alle der klær det samme vel 

Jeg har også lige fået nogle cm af, for som jeg siger så vokser det ud igen, og NÆGTER at have lorte spaltet hår, så tit kommer der en page ud af det, og så må jeg passe bedre på det når det vokser ned igen

Men kunne sagtens se dig med skuldrelangt page, lige som Caroline lige har fået. Du kan jo vælge at glatte det eller trække lidt i dine krøller så de ikke er voldsomme

Ellers så lav en sildebensfletning, det ser fedt ud.
Det har Michella lavet et tråd om for nylig

https://www.baby.dk/debat/121381pi1/navlestrengen/b illedtraad-der-er-tvungen-deltagelse-ha-ha-ha-ha.a spx

Anmeld

17. august 2011

FogL

Synes ikke du behøver gøre noget ved længden, det er rigtig fint til dig. Men hvad med noget pandehår? Så synes jeg personligt ikke, at det ser ud som om det bare hænger længere  

Anmeld

17. august 2011

Muhmi

Jeg tror ikke det ville klæde dig at få kort hår... Synes virkelig at på billede nr. 2, der ser du rigtig frisk og pæn ud

Anmeld

17. august 2011

Magsen

Synes dit lange hår passer rigtig godt til dig, men kan godt nikke genkendende til det med at ville have en forandring.

Jeg har klippet mit hår kort flere gange oig har fortrudt det, har langt hår som dig, men valgte for ½ års tid siden at få pandehår, noget jeg ikke har haft siden jeg var ti pga. mine krøller - og det var lige præcis den forandring jeg havde brug for, jeg startede dog med at klippe det / skråt ned, så jeg beholdte lidt af længden og fik min veninde som er frisør til at klippe det lidt kortere da jeg havde vænnet mig til det.. nu er det kortere end det var og jeg er stadig rigtig glad for det - lidt mere besværligt end før, men besværet værd. 

Du kan flette det til den ene side, så det bliver lidt Angelina Jolie agtig fra Tombraider filmene. 

jeg har også prøvet pandehår, det klær mig ikki rigtig  

*billede* .. 

Hehe, sjovt det der angelina hår, det er det jeg altid(når jeg gør noget udaf det) har 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. august 2011

Loa

Maggieh skriver:

*billede* .. 

Hehe, sjovt det der angelina hår, det er det jeg altid(når jeg gør noget udaf det) har 

Syntes ellers pandehåret klæder dig... .Det giver lidt edge.....

Anmeld

17. august 2011

N&J

Maggieh skriver:

*billede* .. 

Nej, det ser bedre ud med det lange så.. 

Anmeld

17. august 2011

stella

Maggieh skriver:

jeg gad godt have dit hår.. det er mega flot

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.