hvilken frisure ville klæde mig bedst??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.880 visninger
21 svar
0 synes godt om
16. august 2011

Magsen

Jaaaa... jeg er så træt af at mit hår bare HÆNGER ... 

Jeg elsker at jeg kan smide hele lorte i en hale, uden at bruge hårnåle osv. 

MEN, jeg tror bare jeg er blevet så træt af det efterhånden for det har jo taget laang tid at få det så langt ..

Men hvad synes i? skal jeg beholde det lange? eller ville der måske være en anden frisure der ville klæde mig bedre.. 

I får lige et par billeder af mig, og husk at ''kigge godt efter'' mit ansigt, for det er jo ikke alle der klær det samme vel 

*skal måske lige nævnes at jeg har krøllet hår

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2011

Magsen

Tag jer IKKE af udgroningen, jeg har ikke lige haft mod på at tage til frisør, det tager alt for lang tid :b hehe

Anmeld

16. august 2011

aarhusmor

Det ville da være synd at klippe det af. Det klæder dig godt og ja.. jeg ville beholde det

Anmeld

16. august 2011

Magsen

aarhusmor skriver:

Det ville da være synd at klippe det af. Det klæder dig godt og ja.. jeg ville beholde det

hmm, okej tak for svar.

Tænker også at hvis jeg lærte mig et par ting man kan gøre med langt hår, så ville det ikke være ligeså kedeligt :b 

Anmeld

16. august 2011

Nalle

Jeg ville gøre alt for at få dit hår

SÅ DU MÅ IKKE KLIPPE DET!

Anmeld

16. august 2011

Sphynxlover

For guds skyld ikke klip det

Kender alt til langt kedeligt hår der enten bare hænger eller ryger op i en hurtig hestehale - har selv meget langt hår.

Men jeg ved også at jeg vil fortryde hvis jeg klipper det - det er måske lækkert lige i starten men man kommer lynhurtigt til at savne det lange

Anmeld

17. august 2011

Magsen

Nalle skriver:

Jeg ville gøre alt for at få dit hår

SÅ DU MÅ IKKE KLIPPE DET!

jamen du må godt få det søde....hvis jeg klipper det af 

Anmeld

17. august 2011

Magsen

Sophie26 skriver:

For guds skyld ikke klip det

Kender alt til langt kedeligt hår der enten bare hænger eller ryger op i en hurtig hestehale - har selv meget langt hår.

Men jeg ved også at jeg vil fortryde hvis jeg klipper det - det er måske lækkert lige i starten men man kommer lynhurtigt til at savne det lange

jaa, det er også lige det jeg er så bange for - at jeg vil komme til at fortryde det, har bare aldrig haft kort hår eller anden frisure end hængefrisure hvis man kan kalde det, det :p hehe

Anmeld

17. august 2011

Nalle

Maggieh skriver:

jamen du må godt få det søde....hvis jeg klipper det af 

Haha!

Anmeld

17. august 2011

Hansen97

Maggieh skriver:

hmm, okej tak for svar.

Tænker også at hvis jeg lærte mig et par ting man kan gøre med langt hår, så ville det ikke være ligeså kedeligt :b 

På youtube.com er der en masse videoer med forskellige opsætninger... Til inspiration...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.