Badekarret..!?!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2011

AnneBJ

DK skriver:

Ja den er cool, ikke? (Mikkel har allerede sagt:"og så kan din søn OGSÅ have den på Richard") Den er bare MEGA svær at give ham på, fordi der jo er så mange "snore" indeni fra de forskellige farver, og hans små fingre bliver totalt viklet ind i dem når han skal have hænderne ud i ærmerne. Så det er noget med en trøje inden under der kan gå ud over hænderne, men det gider han ikke rigtigt, såå...

Jeg er glad for at vi ikke skal lægge legesagerne væk. Det er nu alligevel noget nemmere bare at smide dem hen på tæppet (for de dovne). Her bliver der kun ryddet op på tæppet når jeg beder Kirstine gøre det. Men hun forhandler også som en sindsyg "jeg rydder op på Richards tæppe, men så gider jeg ikke tage opvasken". Og det er fint med mig. Så stiller hun alle bamserne og tingene fint på række osv

Det er vel ikke for ingenting hun er datter af en (kommende) jurist...! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2011

CA

Samme problem her - og jeg skal selv have tørt tøj på bagefter, fordi det går så vildt for sig! 

Mettes idé lyder god Den skal prøves. For nej, det bad er godt nok ikke lige til at springe over når barnet er klistret ind i grød, mos, kiks og frugt!

Anmeld

20. august 2011

DK

AnneBJ skriver:

Det er vel ikke for ingenting hun er datter af en (kommende) jurist...! 

IAH: smart! Det må jeg lige kigge lidt nærmere på!

Anne BJ: Neej, det er godt at kunne forhandle sig frem til den bedste løsning

Carina: Ja hvad sker der? Mikkel synes det er PRAGTFULDT at han vil stå op, så jeg tror bare at han bliver obligatorisk babybader frem over!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.