er det normalt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2011

NinaNymannMadsen

Mille83 skriver:

Det lyder som symfyse løsning som vist nok er en del af bækkenløsning, jeg havde det og fik en "bælte" fra fysioterapeuterne nede på hospitalet. Det gjorde bare nas........

okay. årh håber ikk det er bækkenløsning selvom mange godt nok siger det godt kunne være det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2011

Mille83

NNM skriver:

okay. årh håber ikk det er bækkenløsning selvom mange godt nok siger det godt kunne være det.

Nej men det tyder desværre på det.....Du må slappe lidt af ikke løfte for meget og skulle det ske det bliver værre eller du ikke kan holde det ud så ring til din læge...

Anmeld

17. august 2011

NinaNymannMadsen

Mille83 skriver:

Nej men det tyder desværre på det.....Du må slappe lidt af ikke løfte for meget og skulle det ske det bliver værre eller du ikke kan holde det ud så ring til din læge...

ja der er ikk andet for jo.

uh det er svært at lade være med at løfte, løfter rundt på min datter nogen gange jo. specielt når hun skal op på puslebordet eller i seng. men må jo nok helllere få kæresten til at gøre det i stedet for.

Anmeld

17. august 2011

Frøken J.

NNM skriver:

jeg er 32+2 idag. og har her på det seneste hver gang jeg skal rejse mig fra liggende stillig mega ondt nede i understellet eller hvad man skal kalde det. ja faktis nede i tissekonen for at sige det lige ud.
er det normalt. og det er ikk lidt ondt nej det er meget ondt. og det er også nogen gange når jeg går.

kan slet ikk huske det fra da jeg ventede Asta Maria.

Sådan har jeg det også, og det bliver kun værre for hver dag. Mega hårdt at rejse sig for at skulle op og tisse om natten fx. Men jeg har ingen tegn på bækkenløsning, ifølge lægen, så tror nok det er normalt.. 

Anmeld

17. august 2011

Mille83

NNM skriver:

ja der er ikk andet for jo.

uh det er svært at lade være med at løfte, løfter rundt på min datter nogen gange jo. specielt når hun skal op på puslebordet eller i seng. men må jo nok helllere få kæresten til at gøre det i stedet for.

Kan jeg godt forstå, men du kan bare ende med det bliver værre, sagt fra en der praktisk talt var sengeliggende de sidste 6 uger af min graviditet grundet bækkenløsning.....

Anmeld

17. august 2011

NinaNymannMadsen

Frøken J. skriver:

Sådan har jeg det også, og det bliver kun værre for hver dag. Mega hårdt at rejse sig for at skulle op og tisse om natten fx. Men jeg har ingen tegn på bækkenløsning, ifølge lægen, så tror nok det er normalt.. 

okay.
ja det er hårdt at rejse sig bare for at komme på toilet fordi det gør så ondt.

Anmeld

17. august 2011

NinaNymannMadsen

Mille83 skriver:

Kan jeg godt forstå, men du kan bare ende med det bliver værre, sagt fra en der praktisk talt var sengeliggende de sidste 6 uger af min graviditet grundet bækkenløsning.....

ja. det vil godt nok være skidt at skulle ende ud med slet ikk at kunne noget jo.
må lige få det tjekket så jeg ved hvad jeg har med at gøre jo.

Anmeld

17. august 2011

Mille83

NNM skriver:

ja. det vil godt nok være skidt at skulle ende ud med slet ikk at kunne noget jo.
må lige få det tjekket så jeg ved hvad jeg har med at gøre jo.

Syntes jeg lyder so en god ide, ned til lægen med dig 

Anmeld

17. august 2011

NinaNymannMadsen

Mille83 skriver:

Syntes jeg lyder so en god ide, ned til lægen med dig 

skal alligevel ha ringet til lægen og ha svar på en urin prøve så må jeg jo lige spørge når jeg ringer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.