er det normalt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2011

NinaNymannMadsen

marius' mor skriver:

Det havde jeg også under min søn's graviditet.. Min JM sagde, det var fordi han var i gang med at synke ned i bækkenet..

Marius's Mor

okay. det ville også selv ha været en af mine bud. syntes da bare det er tidligt det sker, men okay det er vel forskelligt fra baby til baby.
men tror jeg lige skal høre min JM ad for at høre hvad hun tror det kan være.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2011

marius' mor

NNM skriver:

okay. det ville også selv ha været en af mine bud. syntes da bare det er tidligt det sker, men okay det er vel forskelligt fra baby til baby.
men tror jeg lige skal høre min JM ad for at høre hvad hun tror det kan være.

ja god ide.. Om ikke andet kan dig give dig lidt tryghed at spørge JM..

fandt lige et link til dig..

http://www.min-mave.dk/artikler/foedsel/tegn-paa-at-foedslen-naermer-sig/barnets-hoved-staar-fast-i-baekkenet.htm

Anmeld

17. august 2011

NinaNymannMadsen

marius' mor skriver:

ja god ide.. Om ikke andet kan dig give dig lidt tryghed at spørge JM..

fandt lige et link til dig..

http://www.min-mave.dk/artikler/foedsel/tegn-paa-at-foedslen-naermer-sig/barnets-hoved-staar-fast-i-baekkenet.htm

nemlig.

har læst det. kan slet ikk huske det fra min datter af overhovedet.

Anmeld

17. august 2011

2721

jeg syntes desværre også det lyder som bækkenløsning god bedring

Anmeld

17. august 2011

NinaNymannMadsen

Puslingen skriver:

jeg syntes desværre også det lyder som bækkenløsning god bedring

okay. må hellere lige få snakket med min jordmor så og høre hende ad.
mange tak.

Anmeld

17. august 2011

2721

NNM skriver:

okay. må hellere lige få snakket med min jordmor så og høre hende ad.
mange tak.

god ide
Så lidt

Anmeld

17. august 2011

NinaNymannMadsen

Puslingen skriver:

god ide
Så lidt

Anmeld

17. august 2011

Mille83

NNM skriver:

jeg er 32+2 idag. og har her på det seneste hver gang jeg skal rejse mig fra liggende stillig mega ondt nede i understellet eller hvad man skal kalde det. ja faktis nede i tissekonen for at sige det lige ud.
er det normalt. og det er ikk lidt ondt nej det er meget ondt. og det er også nogen gange når jeg går.

kan slet ikk huske det fra da jeg ventede Asta Maria.

Det lyder som symfyse løsning som vist nok er en del af bækkenløsning, jeg havde det og fik en "bælte" fra fysioterapeuterne nede på hospitalet. Det gjorde bare nas........

Anmeld

17. august 2011

mamiolvi

NNM skriver:

jeg er 32+2 idag. og har her på det seneste hver gang jeg skal rejse mig fra liggende stillig mega ondt nede i understellet eller hvad man skal kalde det. ja faktis nede i tissekonen for at sige det lige ud.
er det normalt. og det er ikk lidt ondt nej det er meget ondt. og det er også nogen gange når jeg går.

kan slet ikk huske det fra da jeg ventede Asta Maria.

Vi to er lige nøjagtig lige langt henne.. Jeg har det på samme måde som dig men mest om aften, det føltes lidt som om mine ben skrider fra hinanden... og det gør bare nas, har også ondt om i højre balle i iskasnerven... vi må passe på os selv og tænke at det forsvinder igen når vi har født...

Anmeld

17. august 2011

NinaNymannMadsen

mamiolvi skriver:

Vi to er lige nøjagtig lige langt henne.. Jeg har det på samme måde som dig men mest om aften, det føltes lidt som om mine ben skrider fra hinanden... og det gør bare nas, har også ondt om i højre balle i iskasnerven... vi må passe på os selv og tænke at det forsvinder igen når vi har født...

ja det er også værst om aftenen. dog kan jeg også mærke det på andre tider af dagen.

ja vi må passe på os selv der er ikk så meget andet at gøre jo. og så håbe på det ikk er noget. men jeg ringer hvertfald til min jordmor en af dagenene og høre ad hvad det kan være

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.