er det normalt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.718 visninger
38 svar
0 synes godt om
16. august 2011

NinaNymannMadsen

jeg er 32+2 idag. og har her på det seneste hver gang jeg skal rejse mig fra liggende stillig mega ondt nede i understellet eller hvad man skal kalde det. ja faktis nede i tissekonen for at sige det lige ud.
er det normalt. og det er ikk lidt ondt nej det er meget ondt. og det er også nogen gange når jeg går.

kan slet ikk huske det fra da jeg ventede Asta Maria.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2011

Nessie

Det kunne godt lyde som min bækkenløsning, det startede også foran

Anmeld

16. august 2011

NinaNymannMadsen

Nessie skriver:

Det kunne godt lyde som min bækkenløsning, det startede også foran

det håber jeg godt nok ikke det er.
døjer også meget med at ha ondt omme ved lænden eller lige imellem lænden og ballerne faktis lige det stykke det. og så også ja nu ondt foran når jeg rejser mig op.

Anmeld

16. august 2011

bobbles

NNM skriver:

jeg er 32+2 idag. og har her på det seneste hver gang jeg skal rejse mig fra liggende stillig mega ondt nede i understellet eller hvad man skal kalde det. ja faktis nede i tissekonen for at sige det lige ud.
er det normalt. og det er ikk lidt ondt nej det er meget ondt. og det er også nogen gange når jeg går.

kan slet ikk huske det fra da jeg ventede Asta Maria.

hmm sådan har jeg det også.. så følger lige med i tråden, og håber selvfølgelig at vi begge får det bedre

Anmeld

16. august 2011

NinaNymannMadsen

Frøken Christiansen skriver:

hmm sådan har jeg det også.. så følger lige med i tråden, og håber selvfølgelig at vi begge får det bedre

bare iorden så må vi håbe der er nogen der kan svare på hvad det evt kan være.

håber det går over igen snart og håber ikke det er tegn på baby snart kommer ud.

Anmeld

16. august 2011

Hamster79

Hejsa,

Jeg er desværre enig, venter selv nr. 3 og har bækkenløsning for fulde gardiner :-(  Det begynder gerne foran og JA det gør vanvittigt ondt. Prøv evt. at google "bækkenløsning" der findes flere gode råd til at mindske smerterne eks når man skal op og ned ad trapper. Jeg synes at smerterne afhænger meget af  hvordan man får bevæget sig i løbet af dagen.

Held og lykke

Venlig hilsen

Stine

Anmeld

16. august 2011

bobbles

NNM skriver:

bare iorden så må vi håbe der er nogen der kan svare på hvad det evt kan være.

håber det går over igen snart og håber ikke det er tegn på baby snart kommer ud.

nej selvom overlevelses chancen er høj så synes jeg os det er lige tidlig nok.. selvom det snart er september..

Anmeld

16. august 2011

NinaNymannMadsen

Hamster79 skriver:

Hejsa,

Jeg er desværre enig, venter selv nr. 3 og har bækkenløsning for fulde gardiner :-(  Det begynder gerne foran og JA det gør vanvittigt ondt. Prøv evt. at google "bækkenløsning" der findes flere gode råd til at mindske smerterne eks når man skal op og ned ad trapper. Jeg synes at smerterne afhænger meget af  hvordan man får bevæget sig i løbet af dagen.

Held og lykke

Venlig hilsen

Stine

okay. årh ville da abre være øv hvis det er det. fik det ikk da jeg ventede min Asta Maria. fik afvide der at mit bækken var stort nok. men det er også over 2 år siden.

ja må ind og goole bækkenløsning så jeg ved hvad jeg går ind til hvis det er det.

kan det være andre ting. for det er virkelig ikk rart det føltes helt som om bettepigens hoved nærmest er på vej ud af sig selv eller hvordan man nu lige skal forklare det

Anmeld

16. august 2011

NinaNymannMadsen

Frøken Christiansen skriver:

nej selvom overlevelses chancen er høj så synes jeg os det er lige tidlig nok.. selvom det snart er september..

nemlig.

Anmeld

16. august 2011

Nessie

NNM skriver:

det håber jeg godt nok ikke det er.
døjer også meget med at ha ondt omme ved lænden eller lige imellem lænden og ballerne faktis lige det stykke det. og så også ja nu ondt foran når jeg rejser mig op.

Hvis du har haft det et stykke tid, eller det bliver ved, så synes jeg du skal få en snak med din JM om det. I Kolding tilbyder de akupunktur, det ved jeg ikke om de også gør der hvor du bor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.