Småfolk...!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2011

Isabella_mor

twinboys skriver:

Nå så kan jeg desværre ikke komme på flere fif

jeg har fået lidt... med noget eddike og så bruge flydende vaskemiddel is tedet. og vask på 30 grader. det må gøre tricket... Håber jeg.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2011

L-Mortil3

isabellamor skriver:

ja det kan jeg godt forstå. men der er bare noget over småfolk jeg bare syntes er så fint. jeg ELSKER farverne... og det samme med Ej sikke Lej. men det har jeg ikke noget af.. så jeg ved ikke om der er det samme problem der..

Småfolk har jeg somsagt aldrig haft problemer med, ESL har jeg også en del af, det synes jeg også holder sig rigtig pænt, det er kun deres "tryk" (ikke indfarvet motiver) jeg synes der krakelerer lidt hurtigt Men ellers holder de sig ligeså rigtig godt, om det er eddike/vaskepulver kombien, ved jeg ikke, men det tror jeg helt bestemt

Anmeld

16. august 2011

Isabella_mor

Line&Liam&Milan skriver:

Småfolk har jeg somsagt aldrig haft problemer med, ESL har jeg også en del af, det synes jeg også holder sig rigtig pænt, det er kun deres "tryk" (ikke indfarvet motiver) jeg synes der krakelerer lidt hurtigt Men ellers holder de sig ligeså rigtig godt, om det er eddike/vaskepulver kombien, ved jeg ikke, men det tror jeg helt bestemt

okay... det lyder da fedt.. det kunne være jeg skulle prøve ESL også...

Anmeld

16. august 2011

twinboys

isabellamor skriver:

jeg har fået lidt... med noget eddike og så bruge flydende vaskemiddel is tedet. og vask på 30 grader. det må gøre tricket... Håber jeg.. 

Jeg bruger også altid flydende,...

Anmeld

16. august 2011

Lunae

isabellamor skriver:

ja det kan jeg godt forstå. men der er bare noget over småfolk jeg bare syntes er så fint. jeg ELSKER farverne... og det samme med Ej sikke Lej. men det har jeg ikke noget af.. så jeg ved ikke om der er det samme problem der..

Ej sikke lej er efter min mening meget bedre - det holder bare

Anmeld

16. august 2011

Isabella_mor

twinboys skriver:

Jeg bruger også altid flydende,...

så er det sikkert også derfor at dit ser fint ud...

er det forresten ikke noget med at du er sådan en herlig quin der giver os andre mulighed for at få noget rabat indimellem når der skal handles småfolk?? mindes at have set det engang..??

Anmeld

16. august 2011

Isabella_mor

Lunae skriver:

Ej sikke lej er efter min mening meget bedre - det holder bare

det er også smadder sødt. jeg har forælsket mig i dragemotivet de har.. det er bare rigtig fint

Anmeld

16. august 2011

skønneunger

isabellamor skriver:

altså flydende vaske"pulver" er det bedre?? er det også neutral? det er da værd at forsøge. jeg vasker kun det sorte og det hvide i flydende..

og det kommer direkte ind i maskinen og ikke i skuffen..

jeg ved ikke om neutral laver vaskemiddel flydende men mon ikke? ellers er der ihvertfald andre parfume fri mærker der gør. men ja jeg vasker alt med flydende og direkte ind i maskinen sammen med tøjet altså i en af de der vaskebolde.

Anmeld

16. august 2011

Isabella_mor

skønneunger skriver:

jeg ved ikke om neutral laver vaskemiddel flydende men mon ikke? ellers er der ihvertfald andre parfume fri mærker der gør. men ja jeg vasker alt med flydende og direkte ind i maskinen sammen med tøjet altså i en af de der vaskebolde.

jo neutral gør.. men jeg har heller intet imod at bruge minirisk eller änglamark..  så det køber jeg fremover... 

Anmeld

16. august 2011

twinboys

isabellamor skriver:

så er det sikkert også derfor at dit ser fint ud...

er det forresten ikke noget med at du er sådan en herlig quin der giver os andre mulighed for at få noget rabat indimellem når der skal handles småfolk?? mindes at have set det engang..??

Jo da det er mig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.