Småfolk...!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2011

Isabella_mor

twinboys skriver:

et fif er at vende vrangen ud af når du vasker det og put det ikke i tørretumbleren... men desværre bliver Småfolk tit falmet hurtigt og fnuller lidt...

Majbritt

vender altid på vangen. og tørre ikke i tumbler heller... kun på stativ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2011

L-Mortil3

Jeg vasker det altid første gang med vrangen ud og så eddike ( en spiseske eller 2).
Jeg bruger ikke længere neutral, da jeg havde erfaringer med det sled på vores tøj.
Bruger nu den billige parfumefri fra, mener det er fakta eller coop.

Mine er så flotte som da de kom fra butikken, og de er også i tumblren hver gang!

Anmeld

16. august 2011

Isabella_mor

Line&Liam&Milan skriver:

Jeg vasker det altid første gang med vrangen ud og så eddike ( en spiseske eller 2).
Jeg bruger ikke længere neutral, da jeg havde erfaringer med det sled på vores tøj.
Bruger nu den billige parfumefri fra, mener det er fakta eller coop.

Mine er så flotte som da de kom fra butikken, og de er også i tumblren hver gang!

det kunne være jeg skulle prøve det i stedet... og det med eddiken også... 

Anmeld

16. august 2011

L-Mortil3

isabellamor skriver:

det kunne være jeg skulle prøve det i stedet... og det med eddiken også... 

Det virker i hvertfald hver gang herhjemme Og nu er de i hvertfald vasket minimum 20 gange

Molo's tøj derimod... ligemeget hvilket husmor råd jeg prøver ser det LYNhurtigt forvasket og fnulret ud!

Anmeld

16. august 2011

Mettemus

isabellamor skriver:

det er bare så skide ærgeligt. fordi at det kommer bare til at se så grimt ud... og det er på en eller anden måde spild af penge..

Jeg synes, deres tryk er værre end deres striber. De holder farven længere ... det er i hvert fald min oplevelse

Anmeld

16. august 2011

Isabella_mor

Line&Liam&Milan skriver:

Det virker i hvertfald hver gang herhjemme Og nu er de i hvertfald vasket minimum 20 gange

Molo's tøj derimod... ligemeget hvilket husmor råd jeg prøver ser det LYNhurtigt forvasket og fnulret ud!

det er egentlig rimelig skidt at dyre mærker som dem bliver hurtig grimme..

Anmeld

16. august 2011

L-Mortil3

isabellamor skriver:

det er egentlig rimelig skidt at dyre mærker som dem bliver hurtig grimme..

Mega, jeg bliver lige ærgelig hver gang... Så Molo er skråttet herhjemme, synes ellers de laver meget sødt, men når det ser ud som om det er 3 år gammelt efter 3 vaske, så til pokker med det!

Anmeld

16. august 2011

Isabella_mor

Line&Liam&Milan skriver:

Mega, jeg bliver lige ærgelig hver gang... Så Molo er skråttet herhjemme, synes ellers de laver meget sødt, men når det ser ud som om det er 3 år gammelt efter 3 vaske, så til pokker med det!

ja det kan jeg godt forstå. men der er bare noget over småfolk jeg bare syntes er så fint. jeg ELSKER farverne... og det samme med Ej sikke Lej. men det har jeg ikke noget af.. så jeg ved ikke om der er det samme problem der..

Anmeld

16. august 2011

Lunae

isabellamor skriver:

er jeg den eneste der oplever at allerede efter få vaske begynder farverne at falme og der kommer lidt fnuller osv.. 

er der nogle af jer der evt har et fif til hvordan man kan vaske det uden at det kommer til at se sådan ud. for jeg syntes det er rigtig skod at købe noget tøj (som fra nyt af) bare er så flot, men allerede efter 5 vaske ser det mere brugt ud end det faktisk er.. 

jeg bruger selv neutral vaskepulver... 

Isabellamor

Jeg har samme problem og køber sjældent småfolk mere, på trods af at jeg elsker deres print!

Anmeld

16. august 2011

twinboys

isabellamor skriver:

vender altid på vangen. og tørre ikke i tumbler heller... kun på stativ...

Nå så kan jeg desværre ikke komme på flere fif

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.