HJÆLP!!! Efterårsjakke og flyverdragt - hvilke er GODE??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2011

132319

misslea skriver:

Eeeej hvor sjovt Louise... Jeg har netop lige fået en Ver de Terre flyverdragt fra min søster, som hendes datter ikk kan passe længere... Nøøj den virker skøn!!! ))Ja det der med efterårsjakke synes jeg faktisk ikke er helt nemt!!! Hmm... Jeg må på udkig!!Knus fra mig ))

Jeg ved ikke om du har set mit indlæg længere oppe men hvis er til Ver De Terres fantastiske kvalitet, vil du med garanti også synes om Mini A tures anorakker -De er så lækre!!

Mht. regntøj så køb regnfutter fra Celavi eller Abeko. Små gummistøvler er da nuttede men yderst upraktiske og elendige at gå i! Hjalte var over 2 år før han fik sine første gummistøvler...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2011

twinboys

misslea skriver:

Kære alle jer kloge og erfarne mødre og forbrugere.... jeg har SERIØST brug for hjælp!!!

Min dejlige lille Wilma skal snart starte i vugger, og derfor skal udstyret jo snart være helt på plads...! Hun mangler regntøj, fodtøj, efterårsjakke og flyverdragt!!

Især jakke og flyverdragt vil jeg MEGET gerne høre jeres erfaringer omkring.... for selvom jeg er pædagog, og har haft en MASSE lækre flyverdragter mellem hænderne, tjaa.. så blir jeg da alligevel i tvivl om, hvilken én, der er den bedste!!! Den skal sidde GODT, være bevægelig, vandtæt og skal også helst kunne gå i vaskemaskinen....!!!

Håber I kan hjælpe mig derude!!!!

MOLO helt klart

Anmeld

17. august 2011

misslea

132319 skriver:

Jeg ved ikke om du har set mit indlæg længere oppe men hvis er til Ver De Terres fantastiske kvalitet, vil du med garanti også synes om Mini A tures anorakker -De er så lækre!!

Mht. regntøj så køb regnfutter fra Celavi eller Abeko. Små gummistøvler er da nuttede men yderst upraktiske og elendige at gå i! Hjalte var over 2 år før han fik sine første gummistøvler...

ååhh gud... jeg svarede dig jo aldrig

Ja.... jeg EEELSKER Mini A tures!!! De laver lækre sager... hihi!! Og dejligt at høre, at kvaliteten også er god og ikke kun udseendet....  Måske jeg skulle på jagt efter en jakke derfra!!!

Nåårh ja... altså de der futter lyder da geniale...!!! Det havde jeg da slet ikke overvejet...!!! Jeg har købt gummistøvler til Wilma, men kan da godt se, at det er en anelse upraktisk!!

Anmeld

17. august 2011

misslea

Tina&Martin skriver:

Hej Lea...

Nu er jeg desværre ikke en erfaren forbruger, men her er det vi har købt.

Gummitøvler fra småfolk - lidt for store da hun jo ikke går endnu, og så køber vi varme støvler fra Ecco når hun er bedre gående.
Vinterjakke fra Molo
Flyverdragt fra Ej sikke lej
Regntøj fra Celavi

Vores DP mor syr noget smarte regnbukser med futter i, så hun ikke smutter ud af dem mens hun stadig trækker sig frem.

Håber det kunne bruges til inspiration

Sikke nogle lækre ting du har købt til din guldklump Tina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.