HJÆLP!!! Efterårsjakke og flyverdragt - hvilke er GODE??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.788 visninger
23 svar
0 synes godt om
15. august 2011

misslea

Kære alle jer kloge og erfarne mødre og forbrugere.... jeg har SERIØST brug for hjælp!!!

Min dejlige lille Wilma skal snart starte i vugger, og derfor skal udstyret jo snart være helt på plads...! Hun mangler regntøj, fodtøj, efterårsjakke og flyverdragt!!

Især jakke og flyverdragt vil jeg MEGET gerne høre jeres erfaringer omkring.... for selvom jeg er pædagog, og har haft en MASSE lækre flyverdragter mellem hænderne, tjaa.. så blir jeg da alligevel i tvivl om, hvilken én, der er den bedste!!! Den skal sidde GODT, være bevægelig, vandtæt og skal også helst kunne gå i vaskemaskinen....!!!

Håber I kan hjælpe mig derude!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2011

L.J.L

misslea skriver:

Kære alle jer kloge og erfarne mødre og forbrugere.... jeg har SERIØST brug for hjælp!!!

Min dejlige lille Wilma skal snart starte i vugger, og derfor skal udstyret jo snart være helt på plads...! Hun mangler regntøj, fodtøj, efterårsjakke og flyverdragt!!

Især jakke og flyverdragt vil jeg MEGET gerne høre jeres erfaringer omkring.... for selvom jeg er pædagog, og har haft en MASSE lækre flyverdragter mellem hænderne, tjaa.. så blir jeg da alligevel i tvivl om, hvilken én, der er den bedste!!! Den skal sidde GODT, være bevægelig, vandtæt og skal også helst kunne gå i vaskemaskinen....!!!

Håber I kan hjælpe mig derude!!!!

Vi har brugt Molo til Lauritz og har været rigtig glade for det mærke Har også hørt godt om reima og Hummel

Jeg tror vi køber Molo til Lauritz igen i år, de har også så mange flotte designs

Anmeld

15. august 2011

misslea

L.J.L skriver:

Vi har brugt Molo til Lauritz og har været rigtig glade for det mærke Har også hørt godt om reima og Hummel

Jeg tror vi køber Molo til Lauritz igen i år, de har også så mange flotte designs

Okay.... super godt!!! Jeg har nemlig købt en MOLO til Wilma... men vil gerne have en til, så hun har to!!! Og så ville jeg bare rigtig gerne lige høre, hvad jeres erfaringer er, inden jeg køber én til

Anmeld

15. august 2011

JulieE

Jeg har de seneste år købt Minymo til mine børn og været rigtig glad for det valg. Det er god kvalitet, som holder dem varme og tørre og til rimelige penge  Og så kan de tåle tørreskab 

Anmeld

15. august 2011

K&S

misslea skriver:

Okay.... super godt!!! Jeg har nemlig købt en MOLO til Wilma... men vil gerne have en til, så hun har to!!! Og så ville jeg bare rigtig gerne lige høre, hvad jeres erfaringer er, inden jeg køber én til

Bare lige et spørgsmål fra en førstegangs-vintertøjs-købende-mor til en anden: har man brug for 2 flyverdragter?

Anmeld

15. august 2011

misslea

K&S skriver:

Bare lige et spørgsmål fra en førstegangs-vintertøjs-købende-mor til en anden: har man brug for 2 flyverdragter?

Hihi.... altså jeg ved ikke, om det er strengt nødvendigt, men jeg ved, at de fleste børn på mit arbejde (arbejder som pædagog i en børnehave) har to flyverdragter. Det er rart at have en anden, mens den ene bliver vasket.... eller have en tør flyverdragt at skifte med, hvis man henter sit barn, som har været ude at lege i det våde vejr....

Anmeld

15. august 2011

misslea

JulieE skriver:

Jeg har de seneste år købt Minymo til mine børn og været rigtig glad for det valg. Det er god kvalitet, som holder dem varme og tørre og til rimelige penge  Og så kan de tåle tørreskab 

okay.... tusind tak for dit svar!!! Dem vil jeg da lige kigge på og stort plkus at de kan tåle varmeskab

Anmeld

15. august 2011

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig

Vi har selv brugt Colour Kids fra Intersport. De holder varmen indenfor og sneen udenfor - og så synes jeg at prisen er meget reel, fandt den til 300 kr. sidste år.

Vi har altid kun haft 1 flyverdragt til vores indtil de når børnehavealderen - det har været fint. Vores har godt nok gået i dagpleje, men tror ikke at VS er meget mere ude end en aktiv dagplejer som vores.

Sidste år måtte vi have 2 dragter til vores datter, da hun var blevet børnehavebarn over sommeren, og det var vist et godt valg, da de er langt mere ude i BH end DP/VS.

Anmeld

15. august 2011

Ni-ko-li-ne

Reima Reima Reima :-)

Anmeld

15. august 2011

Mi

Jeg går udenom Color Kids, har haft flere dårlige erfaringer med dem. Til gengæld har jeg rigtig gode erfaringer med det regntøj jeg har købt i bilka. I forhold til flyverdragte har vi haft gode erfaringer med hummel og reima. I det hele taget er reima bare godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.