HJÆLP!!! Efterårsjakke og flyverdragt - hvilke er GODE??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2011

ekzunz

K&S skriver:

Bare lige et spørgsmål fra en førstegangs-vintertøjs-købende-mor til en anden: har man brug for 2 flyverdragter?

Nej, man har ikke brug for 2 flyverdragter - efter min mening. Jeg har fået flyverdragter hjem som der er blevet tisset i, men en tur i vaskemaskinen og så på tørresnoren eller i tørretumbleren til dagen efter og så er den klar igen.

Jeg vasker ikke flyverdragterne i løbet af ugen selv om de er mudret, så ryger de i tørreskabet og så kan man børste jorden af - jeg tænker at de ikke ahr godt af at blive vasket 4 gange om ugen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2011

132319

misslea skriver:

Kære alle jer kloge og erfarne mødre og forbrugere.... jeg har SERIØST brug for hjælp!!!

Min dejlige lille Wilma skal snart starte i vugger, og derfor skal udstyret jo snart være helt på plads...! Hun mangler regntøj, fodtøj, efterårsjakke og flyverdragt!!

Især jakke og flyverdragt vil jeg MEGET gerne høre jeres erfaringer omkring.... for selvom jeg er pædagog, og har haft en MASSE lækre flyverdragter mellem hænderne, tjaa.. så blir jeg da alligevel i tvivl om, hvilken én, der er den bedste!!! Den skal sidde GODT, være bevægelig, vandtæt og skal også helst kunne gå i vaskemaskinen....!!!

Håber I kan hjælpe mig derude!!!!

Flyverdragt: Ver De Terre

Jakke: Mini A Ture

Mine unger kommer aldrig til at gå i andet

Anmeld

15. august 2011

raca

vi har aldrig haft 2 flyverdragter.. selvom mine børn er meget ude.. også om vintren..

men derimod et sæt foret regntøj.. Jeg syntes abeko er bedst... jeg har mærket på mange flyverdragter og arvet en del... og særligt hummel syntes jeg er sær i faconen.. når man samligner pris og kvalitet er jeg klart til colerkids.

Anmeld

15. august 2011

raca

Znuzke skriver:

Nej, man har ikke brug for 2 flyverdragter - efter min mening. Jeg har fået flyverdragter hjem som der er blevet tisset i, men en tur i vaskemaskinen og så på tørresnoren eller i tørretumbleren til dagen efter og så er den klar igen.

Jeg vasker ikke flyverdragterne i løbet af ugen selv om de er mudret, så ryger de i tørreskabet og så kan man børste jorden af - jeg tænker at de ikke ahr godt af at blive vasket 4 gange om ugen

jeg vasker heller ikke mine ungers flyverdrager mere en maks 1 gang om mdr... de har ikke godt af det.

Anmeld

15. august 2011

Leonora

Hej søde Lea.

Jeg kan kun varmt ambefale Ver De Terre flyverdragt....de er varme og extremt sldstærke... De er dye men alle penge værd.

Efter års jakke syr jeg selv så det ved jeg ikke så meget om...plejer at sy en cowboy eller en fløjls jakke

Anmeld

16. august 2011

2babygirls

misslea skriver:

Kære alle jer kloge og erfarne mødre og forbrugere.... jeg har SERIØST brug for hjælp!!!

Min dejlige lille Wilma skal snart starte i vugger, og derfor skal udstyret jo snart være helt på plads...! Hun mangler regntøj, fodtøj, efterårsjakke og flyverdragt!!

Især jakke og flyverdragt vil jeg MEGET gerne høre jeres erfaringer omkring.... for selvom jeg er pædagog, og har haft en MASSE lækre flyverdragter mellem hænderne, tjaa.. så blir jeg da alligevel i tvivl om, hvilken én, der er den bedste!!! Den skal sidde GODT, være bevægelig, vandtæt og skal også helst kunne gå i vaskemaskinen....!!!

Håber I kan hjælpe mig derude!!!!

Hej Lea...

Nu er jeg desværre ikke en erfaren forbruger, men her er det vi har købt.

Gummitøvler fra småfolk - lidt for store da hun jo ikke går endnu, og så køber vi varme støvler fra Ecco når hun er bedre gående.
Vinterjakke fra Molo
Flyverdragt fra Ej sikke lej
Regntøj fra Celavi

Vores DP mor syr noget smarte regnbukser med futter i, så hun ikke smutter ud af dem mens hun stadig trækker sig frem.

Håber det kunne bruges til inspiration
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. august 2011

L.J.L

misslea skriver:

Okay.... super godt!!! Jeg har nemlig købt en MOLO til Wilma... men vil gerne have en til, så hun har to!!! Og så ville jeg bare rigtig gerne lige høre, hvad jeres erfaringer er, inden jeg køber én til

Jeg tror også vi må have to flyverdragter til Lauritz i år. Sidste vinter nøjedes vi med 1 for der var han så lille at han knap kunne gå, og de havde aldrig de helt små med ude i vinteren. Så det år var det ihvertfald overflødigt med to dragter

Anmeld

16. august 2011

MissTooze

Emma har en Molo flyverdragt samt en fra Reima tec. Den fra Reima er især god til småbørn da den har ekstra polstring på numsen så de ikke bliver så kolde af at sidde ned. Derud over er det ihvertfald vigtigt at du går efter nogle med højt søjle tryk da de jo som sagt skal kunne holde til de sidder i måske både sne og sjap.

Jeg regner med at Emma skal have en cupcake, miniature eller hummel jakke, og enten bisgaard eller bundgaard støvler

Anmeld

16. august 2011

Majbriteriksen

Vi har købt Reima og Lego flyverdragter til vores. Begge slags har vi været super tilfreds. Vi var så heldig at vi sidste år tilfældigt på vores sommerferie faldt over en legoflyverdragt til 120 danske kr. Kunne se på nettet at den kostede ca 1000kr. Så ma kan være heldig. Det er jo lidt smådyrt med at det vintertøj og støvler.

Af gummistøvler køber vi altid Viking-Elsker Viking

Anmeld

17. august 2011

misslea

Leonora skriver:

Hej søde Lea.

Jeg kan kun varmt ambefale Ver De Terre flyverdragt....de er varme og extremt sldstærke... De er dye men alle penge værd.

Efter års jakke syr jeg selv så det ved jeg ikke så meget om...plejer at sy en cowboy eller en fløjls jakke

Eeeej hvor sjovt Louise... Jeg har netop lige fået en Ver de Terre flyverdragt fra min søster, som hendes datter ikk kan passe længere... Nøøj den virker skøn!!! ))Ja det der med efterårsjakke synes jeg faktisk ikke er helt nemt!!! Hmm... Jeg må på udkig!!Knus fra mig ))

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.