Min kammerart og hans kæreste.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2011

B&J

1012lmp skriver:

For det første ved ingen jo hvem jeg taler om... for det andet er han jo udemærket klar over det..! Det er da ikke noget negativt.. han er jo en fantastisk ven og sikkert en fantastisk kæreste..!

Jeg synes ligesom bare ikke han er klar til alt det der og det burde en kvinde i midten af 30'erne altså at kunne se..! Føler bare at hun måske er nået dertil hvor hendes børn er så store og hun gerne vil have flere også tager hun "bare" ham fordi han er villig og desperart...

Har du indelig prøvet at snakke lidt med ham om det på en pæn måde??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2011

1012lmp

B&J skriver:

Har du indelig prøvet at snakke lidt med ham om det på en pæn måde??

Ja det har jeg.. flere gange.. har fortalt ham at jeg virkelig håber at han ved hvad han gør og det mener han jo at han gør... og har fortalt ham at jeg simpelthen ikke tror på det kommer til at fungere på længere sigt han har ALT i horsens.. familie, venner arbejde.. ALT... og hun har alt i svendborg.. + alderen gør altså at man ikke er samme sted i livet...

Også synes jeg virkelig bare at det er mærkeligt at han tilføjer hendes barn som sin søn på face når de kun har været sammen i 1½ mdr  Kan ikke forklare det har bare sådan en dårlig følelse omkring det her..

Anmeld

16. august 2011

B&J

1012lmp skriver:

Ja det har jeg.. flere gange.. har fortalt ham at jeg virkelig håber at han ved hvad han gør og det mener han jo at han gør... og har fortalt ham at jeg simpelthen ikke tror på det kommer til at fungere på længere sigt han har ALT i horsens.. familie, venner arbejde.. ALT... og hun har alt i svendborg.. + alderen gør altså at man ikke er samme sted i livet...

Også synes jeg virkelig bare at det er mærkeligt at han tilføjer hendes barn som sin søn på face når de kun har været sammen i 1½ mdr  Kan ikke forklare det har bare sådan en dårlig følelse omkring det her..

det er også noget tidligt at tilføje en andens barn på facebook for det barn har jo en anden far...

men ja forstår godt din frygt men der er ikke andet for du må bide dig selv i læben se på hvis det går galt jamen være der som en ven, det om det er ikke lige det man ønsker...

hvad med at lave en date hvor du møder hende og i spiser sammen. så kan du da finde ud af om din frygt er rigtig eller forkert

Anmeld

16. august 2011

1012lmp

Ja men ved næsten ikke om jeg har lyst til at møde hende med den opførsel.. synes det er så fordærdeligt at man som 35 årig og mor til 3 halv voksne børn kan synes det er ok at lave barn med en gut på 25 efter 1½ mdr især hvis hun bare kender ham lidt og ved hvordan han er..!

Anmeld

22. august 2011

D-Micka

1012lmp skriver:

Ja nu er det sådan at jeg har en kammerart jeg er rigt glad for..!

Det skal lige siges han er en af de følsomme typer, han bliver nemt og tit såret af piger, grunden er at han er lidt bagud eller hvad skal man sige... altså alle børn elsker ham f.eks fordi han lidt er på deres niveau, og desuden er han en smule desperart efter at får børn og blive gift og få en familie osv.

Han har så fået sig en kæreste.. hvilket da er mega dejligt for ham.. men hun er altså over 10 år ældre end ham, har børn på hhv. 17,14, 12... De har kendt hinanden i 1½ mdr og nu prøver de at lave barn sammen..  Og han har listet hendes mindste søn som sin søn på face...

Det er bare ALT for meget i mit hoved.. og han er så desperart efter disse ting at jeg er bange for hun udnytter det.. giver det mening.. han vil gøre ALT for sin kæreste og er så sød og kærlig.. men det der kan jeg bare slet slet ikke forholde mig til...

Skal jeg sige og gøre noget eller skal jeg bare være ligeglad?

Jeg kan godt forstå din bekymring..
Synes det er helt fint du har sagt til ham at du synes der er lang afstand imellem dem og du er bange for han måske bliver skuffet på et tidspunkt.. Det havde jeg selv gjort..
Men tror bare ikke at der er så meget at gøre ved det derefter desværre ...
Så har du jo også givet udtryk for din mening

Anmeld

22. august 2011

nathja

jeg kan godt forstå din bekymring omkring din kammerat.. det er død frustrerende at se til når nogen opfører sig på den måde unden at ville tage imod bare en smule fornuft.. er selv 31, mor til 2 små børn + en på vej, gift med deres far og fra svendborg, og jeg kunne da ikke drømme om at gøre sådan noget med en jeg kun har kærestet med i 1 1/2 måned og helt ærligt hvem ved hvad hun eventuelt laver når han ikke er der.. seriøst så har hun jo også et liv, der ligger langt fra hvad en fyr på  25 har.. det virker så gennemtænkt og udspekuleret af hende at bruge en stakkels fyr der bare så gerne vil have "hele pakken"..  håber bare han ommer til fornuft inden det er for sent, har desværre set mange af den slags her i byen, der er en del af den slags kvinder her i byen, ikke særlig charmerende må jeg sige..

Anmeld

22. august 2011

1012lmp

nathja skriver:

jeg kan godt forstå din bekymring omkring din kammerat.. det er død frustrerende at se til når nogen opfører sig på den måde unden at ville tage imod bare en smule fornuft.. er selv 31, mor til 2 små børn + en på vej, gift med deres far og fra svendborg, og jeg kunne da ikke drømme om at gøre sådan noget med en jeg kun har kærestet med i 1 1/2 måned og helt ærligt hvem ved hvad hun eventuelt laver når han ikke er der.. seriøst så har hun jo også et liv, der ligger langt fra hvad en fyr på  25 har.. det virker så gennemtænkt og udspekuleret af hende at bruge en stakkels fyr der bare så gerne vil have "hele pakken"..  håber bare han ommer til fornuft inden det er for sent, har desværre set mange af den slags her i byen, der er en del af den slags kvinder her i byen, ikke særlig charmerende må jeg sige..

Ej jamen helt ærlig har også lige fået at vide af en fælles kammerart at hun har siddet og øffet over at nu var den store jo snart så stor at hun ikke fik børnepenge mere så det ville jo være rart at få en mere  Ej hvad fuck sker der for sådan et kvinde menneske...

Vores fælles kammerart har dog taget en snak med ham her i weekenden og håber sådan han er nået ind til ham hvor jeg ikke kunne... for det der er simpelthen for meget man må godt liiige bare være en smule voksen når man har 3 teenagebørn.. det gør ikke ondt at være fornuftig altså...

Anmeld

22. august 2011

nathja

min første indskydelse var sjovt nok at det var noget med børnepenge... der er desværre en del af den slags mennesker rundt omkring.. fatter ikke hvad der får nogen til at synke så lavt, og at bruge en der måske også er "desperat" oveni, skal ikke forståes negativt, men set i hendes øjne er det nok tilfældet, hvis han så gerne vil have en familie.. ren udnyttelse i mine øjne fra hendes side.. også på et så ømfindigt grundlag, tænk at ville have et barn på grund af pengene, og med en man kun har for at udnytte ham..  

Anmeld

22. august 2011

nathja

ren nysgerrighed, du skulle vel ikk evide hvad hun er for en og hvor cirka i byen hun skulle bo?

Anmeld

23. august 2011

1012lmp

nathja skriver:

ren nysgerrighed, du skulle vel ikk evide hvad hun er for en og hvor cirka i byen hun skulle bo?

Nej jeg ved kun hvad hun hedder og at hun bor Oure...

Synes bare det er mega lavt... Han er alt for god af sig og er alt for naiv...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.