Min kammerart og hans kæreste.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.187 visninger
23 svar
0 synes godt om
15. august 2011

1012lmp

Ja nu er det sådan at jeg har en kammerart jeg er rigt glad for..!

Det skal lige siges han er en af de følsomme typer, han bliver nemt og tit såret af piger, grunden er at han er lidt bagud eller hvad skal man sige... altså alle børn elsker ham f.eks fordi han lidt er på deres niveau, og desuden er han en smule desperart efter at får børn og blive gift og få en familie osv.

Han har så fået sig en kæreste.. hvilket da er mega dejligt for ham.. men hun er altså over 10 år ældre end ham, har børn på hhv. 17,14, 12... De har kendt hinanden i 1½ mdr og nu prøver de at lave barn sammen..  Og han har listet hendes mindste søn som sin søn på face...

Det er bare ALT for meget i mit hoved.. og han er så desperart efter disse ting at jeg er bange for hun udnytter det.. giver det mening.. han vil gøre ALT for sin kæreste og er så sød og kærlig.. men det der kan jeg bare slet slet ikke forholde mig til...

Skal jeg sige og gøre noget eller skal jeg bare være ligeglad?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2011

SjeBets

hvordan udnytter hun ham? det er jeg ikke med på, ved at få et barn med ham ? eller ved at han går ind og er faderfigur for den yngste ? 

Angående alderen så er der ikke alder på kærlighed, min datters far er idag også gift med en der er 11 år ældre. og hun havde også nogle unger før de mødes. 

Anmeld

15. august 2011

1012lmp

Det ved jeg godt der ikke er... Men han er jo altså kun 25 på papiret... han fester osv som var han 18...!

Og ja jeg tror virkelig inderlig at hun udnytter at han tror på det bedste i alle og virkelig ønsker en familie osv...

Og kan simpelthen ikke se nogen grund til at begynde at lave børn efter 1½ mdr. det er mig virkeligt en gåde.. Især eftersom hun bor i svendborg og han i Horsens... måske de skulle se om de overhovedet kunne bo sammen først..!

Anmeld

15. august 2011

B&J

Jeg forstår godt dine tanker og især fordi jeg har 2 søskende der er lidt bagud...

men jeg tror han ønsker det her så meget at han vil gøre alt og desværre kan du ikke gøre noget lige meget hvordan og hvorledes men kan godt se dine tanker når hun har børn og er så meget ældre, men tænker også lidt måske er hun på det plan som han er inde i hovede.. hun har bare børn osv.. hvis du forstår

Anmeld

15. august 2011

SjeBets

1012lmp skriver:

Det ved jeg godt der ikke er... Men han er jo altså kun 25 på papiret... han fester osv som var han 18...!

Og ja jeg tror virkelig inderlig at hun udnytter at han tror på det bedste i alle og virkelig ønsker en familie osv...

Og kan simpelthen ikke se nogen grund til at begynde at lave børn efter 1½ mdr. det er mig virkeligt en gåde.. Især eftersom hun bor i svendborg og han i Horsens... måske de skulle se om de overhovedet kunne bo sammen først..!

nej men hvis man læser med herinde så begynder folk vist ikke så sjældent på pb tidligt i et forhold.

Om det er for tidligt kan du og jeg jo godt mene, men hvis de føler det er sagen kan man nok ikke gøre så meget ved det. og hvis det er det som han vil have, så ville jeg nok lade ham få det, om man kunne lide kæresten eller ej , men måske prøve at glæde sig over at han får det han ønsker sig ... 

jeg ved ik, det er bare mine tanker ...  Ville nok blive ked af det hvis en af mine kammerater kom og sagde at min kæreste var for gammel og han udnyttede mig, hvis jeg var totalt smask forelsket i ham ( altså det er jeg også ... hehe men du forstår)

Anmeld

15. august 2011

1012lmp

SjeBets skriver:

nej men hvis man læser med herinde så begynder folk vist ikke så sjældent på pb tidligt i et forhold.

Om det er for tidligt kan du og jeg jo godt mene, men hvis de føler det er sagen kan man nok ikke gøre så meget ved det. og hvis det er det som han vil have, så ville jeg nok lade ham få det, om man kunne lide kæresten eller ej , men måske prøve at glæde sig over at han får det han ønsker sig ... 

jeg ved ik, det er bare mine tanker ...  Ville nok blive ked af det hvis en af mine kammerater kom og sagde at min kæreste var for gammel og han udnyttede mig, hvis jeg var totalt smask forelsket i ham ( altså det er jeg også ... hehe men du forstår)

Forstår godt hvad du mener, men synes bare det er anderledes det er ham der er så meget yngre også fordi han er bagud i forvejen..!

Og at de ikke har prøvet at bo sammen osv osv..! Kan bare slet ikke sætte mig ind i hans tankegang VED bare at han ønsker de ting her så meget bed bare at hun på et eller andet tidspunkt sårer ham for i min verden er det forhold dødsdømt allerede..!  and its killing me at skulel se ham sådan og vide at jeg ikke gjorde et forsøg...

Anmeld

15. august 2011

1012lmp

B&J skriver:

Jeg forstår godt dine tanker og især fordi jeg har 2 søskende der er lidt bagud...

men jeg tror han ønsker det her så meget at han vil gøre alt og desværre kan du ikke gøre noget lige meget hvordan og hvorledes men kan godt se dine tanker når hun har børn og er så meget ældre, men tænker også lidt måske er hun på det plan som han er inde i hovede.. hun har bare børn osv.. hvis du forstår

Ja måske hun er... det er jo ikke til at vide kender hende ikke har jo ikke set hende eftersom de ikke har været sammen ret længe og han har været på ferie de 14 dage af dem..!

Kan bare slet ikke sætte mig ind i at hun ikke kan se det er for hurtigt hun er trods alt den voksne i det her..

Anmeld

16. august 2011

B&J

1012lmp skriver:

Ja måske hun er... det er jo ikke til at vide kender hende ikke har jo ikke set hende eftersom de ikke har været sammen ret længe og han har været på ferie de 14 dage af dem..!

Kan bare slet ikke sætte mig ind i at hun ikke kan se det er for hurtigt hun er trods alt den voksne i det her..

Ja vi er enige om det er hurtigt men jeg kender hende ikke og ved ikke hvordan hun køre sit liv... men de bestemmer jo desværre selv hvordan de vil styre deres liv desværre... og måske føler hun bare han er den eneste ene ellers er det hendes måde at takle livet på få børn med en ny fordi hun føler det er rigtigt

Anmeld

16. august 2011

Stjernestoev

Jeg forstår godt dine bekymringer, men jeg tror desværre ikke det vil hjælpe at sige noget!

Men det er lidt synd du skriver offenligt at han er bagud. Vil nu blive ret ked af det hvis en af mine venner udtalte sig sådan om mig.

Anmeld

16. august 2011

1012lmp

For det første ved ingen jo hvem jeg taler om... for det andet er han jo udemærket klar over det..! Det er da ikke noget negativt.. han er jo en fantastisk ven og sikkert en fantastisk kæreste..!

Jeg synes ligesom bare ikke han er klar til alt det der og det burde en kvinde i midten af 30'erne altså at kunne se..! Føler bare at hun måske er nået dertil hvor hendes børn er så store og hun gerne vil have flere også tager hun "bare" ham fordi han er villig og desperart...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.