Stram mave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2011

Kamulla

ciepige skriver:

Lesmills programmer!  De er super gode - i sin tid tog jeg dog body pump a 60 min, to gange om ugen. Det går stærkt! 

tror ikke det hedder 60 min her?? eller gør det??? haha.. kan ikke huske.. tog bodypump hold.. kan sku godt være det var 60min.. HAHA

men YDERST effektiv træning..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2011

FogL

Camillas-Copenhagen.com skriver:

tror ikke det hedder 60 min her?? eller gør det??? haha.. kan ikke huske.. tog bodypump hold.. kan sku godt være det var 60min.. HAHA

men YDERST effektiv træning..

Hehe, ved ikke hvor lang tid det er i fitness dk, men mener at alle deres programmer varer en time - sådan er det i hvert fald i resten af verden  

Anmeld

16. august 2011

lycly

Anonym skriver:

`jeg spiser intet usundt  men maven er bare slatten

Nå, jamen så er du ret godt kørende bare med mavebøjninger , men hvis det er lidt løst fedt så skal du også svede lidt

Anmeld

17. august 2011

Anonym trådstarter

den så sådan ud her efter 3 uger med bodypump...

nu ahr jeg ikke trænet i 1 år.. så har øv mave igen.. men nu tillader mig skema mig at træne 3 gange om ugen om formiddagen.. så kan jeg træne igen.. skal dog stadig vente nogle uger da jeg er opereret..

super flot mave efter 3 uger

er strækmærkerne blevet mindre utydlige nu ?

bare jeg får så en mave inden jeg rejser

Anmeld

17. august 2011

Ansemusen

trænede 2 gange om ugen.. var der tid til det og passede det, tog jeg en omgang stram op også hoppede for det meste ud på step maskinen i 20min efter træningen

Håber de har Body Pump i 'mit' træningscenter, som jeg ikke har været i siden graviditeten. Men skal igang igen og glæder mig!

Træner du ikke mere, siden du skriver i datid?

Anmeld

17. august 2011

Ansemusen

Ansemusen skriver:

Håber de har Body Pump i 'mit' træningscenter, som jeg ikke har været i siden graviditeten. Men skal igang igen og glæder mig!

Træner du ikke mere, siden du skriver i datid?

Undskyld, læste lige dit svar til en anden

Anmeld

17. august 2011

Kamulla

Anonym skriver:

super flot mave efter 3 uger

er strækmærkerne blevet mindre utydlige nu ?

bare jeg får så en mave inden jeg rejser

ja.. sådan blev den efter kun 3 uger

strækmærkerne er med årene blevet mere lyse.. mine er meget brede og var blå/violet det første lange stykke tid efter fødslen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.