Stram mave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2011

Ansemusen

Camillas-Copenhagen.com skriver:

det er hård træning med vægte i fitness.dk der for du trænet HELE kroppen på 30 min.. super hårdt men det bedste jeg nogensinde har prøvet.. det sku effektivt   go home mavebøjninger.. dem lavede jeg en masse af og trænede på maskiner i over 1 år... så begyndte jeg til bodypump.. så skete der noget

Uhm lyder godt!! Hvor mange gange om ugen træner du Body Punp, og træner du andet udover det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2011

FogL

det er hård træning med vægte i fitness.dk der for du trænet HELE kroppen på 30 min.. super hårdt men det bedste jeg nogensinde har prøvet.. det sku effektivt   go home mavebøjninger.. dem lavede jeg en masse af og trænede på maskiner i over 1 år... så begyndte jeg til bodypump.. så skete der noget

Lesmills programmer!  De er super gode - i sin tid tog jeg dog body pump a 60 min, to gange om ugen. Det går stærkt! 

Anmeld

16. august 2011

lycly

Du kan starte med at lave 50 om dagen, eller så mange du kan. Efter nogle uger uge vil du opleve at du kan tage lidt flere, og måneden efter endnu flere. Sådan burde du godt kunne nå det til januar (det skal så lige siges at kosten også har en lille rolle med i det) Der er et godt råd egentlig bare at skære ned på sukker

Anmeld

16. august 2011

Anonym trådstarter

er selv fyldt med strækmærker.. så ved hvordan det er..  

hvordan er dine strækmærker blevet efter du har fået stram mave

Anmeld

16. august 2011

Anonym trådstarter

Luna F. skriver:

Du kan starte med at lave 50 om dagen, eller så mange du kan. Efter nogle uger uge vil du opleve at du kan tage lidt flere, og måneden efter endnu flere. Sådan burde du godt kunne nå det til januar (det skal så lige siges at kosten også har en lille rolle med i det) Der er et godt råd egentlig bare at skære ned på sukker

`jeg spiser intet usundt  men maven er bare slatten

Anmeld

16. august 2011

Anonym trådstarter

Ansemusen skriver:

Det er ikke nok bare at lave almindelige mavebøjninger og et fast antal. Man skal variere, hvordan man træner og så skal man hele tiden øge intensitet og varrighed som man kommer i bedre form. Sådan at man hele tiden tager så mange man kan og lidt flere. Det skal bide godt til og man skal mobilisere alle kræfter til sidst før man stopper.

Men alt er bedre end ingenting

håber bare jeg når det inden januar

Anmeld

16. august 2011

Kamulla

Ansemusen skriver:

Uhm lyder godt!! Hvor mange gange om ugen træner du Body Punp, og træner du andet udover det?

trænede 2 gange om ugen.. var der tid til det og passede det, tog jeg en omgang stram op også hoppede for det meste ud på step maskinen i 20min efter træningen

Anmeld

16. august 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

hvor lang tid tror i det vil tag at få en stram mave hvis man laver mange mavebøjninger om dagen ? hehe

Altså da jeg trænede lavede jeg 300 mave og ryg .. Altså 150 ryg og 150 mave ..

Så tog jeg 20 mave, så vendte jeg mig om og tog 20 ryg og sådan blev jeg ved .. Du må ikke kun lave mavebøjninger for det belaster ryggen for meget .

Anmeld

16. august 2011

Kamulla

Anonym skriver:

hvordan er dine strækmærker blevet efter du har fået stram mave

den så sådan ud her efter 3 uger med bodypump...

nu ahr jeg ikke trænet i 1 år.. så har øv mave igen.. men nu tillader mig skema mig at træne 3 gange om ugen om formiddagen.. så kan jeg træne igen.. skal dog stadig vente nogle uger da jeg er opereret..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. august 2011

Balinus

Desværre kommer du nok til at lave dem rigtig længe – hvis det er de gamle ”normal” mavebøjninger du laver. Fordi de påvirker maven meget lidt, da det ofte er hoftebøjeren ( psoas major og iliacus) der overtager presset.

Så der skal nok noget generelt styrketræning samt konditionstræning til…

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.