Stram mave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.714 visninger
26 svar
0 synes godt om
15. august 2011

Anonym trådstarter

hvor lang tid tror i det vil tag at få en stram mave hvis man laver mange mavebøjninger om dagen ? hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2011

Anonym trådstarter

16. august 2011

Mor til Mike

Anonym skriver:

hvor lang tid tror i det vil tag at få en stram mave hvis man laver mange mavebøjninger om dagen ? hehe

Kommer an på hvor mange du laver :-)

Anmeld

16. august 2011

Anonym trådstarter

Misselbek skriver:

Kommer an på hvor mange du laver :-)

50

Anmeld

16. august 2011

Kamulla

øhm.. pas.. jeg begyndte til body pump og trænede 2 gange om ugen af 30min.. efter 3 uger var min mave i super form og belv kun bedre og bedre

Anmeld

16. august 2011

Anonym trådstarter

Camillas-Copenhagen.com skriver:

øhm.. pas.. jeg begyndte til body pump og trænede 2 gange om ugen af 30min.. efter 3 uger var min mave i super form og belv kun bedre og bedre

Body pump ?

Anmeld

16. august 2011

Kamulla

Anonym skriver:

Body pump ?

det er hård træning med vægte i fitness.dk der for du trænet HELE kroppen på 30 min.. super hårdt men det bedste jeg nogensinde har prøvet.. det sku effektivt   go home mavebøjninger.. dem lavede jeg en masse af og trænede på maskiner i over 1 år... så begyndte jeg til bodypump.. så skete der noget

Anmeld

16. august 2011

Anonym trådstarter

Camillas-Copenhagen.com skriver:

det er hård træning med vægte i fitness.dk der for du trænet HELE kroppen på 30 min.. super hårdt men det bedste jeg nogensinde har prøvet.. det sku effektivt   go home mavebøjninger.. dem lavede jeg en masse af og trænede på maskiner i over 1 år... så begyndte jeg til bodypump.. så skete der noget

Håber bare jeg får en okay mave inden januar, ska på ferie og har en slatten mave fyldt med strækmæreker og frygter bare den ferie

Anmeld

16. august 2011

Kamulla

Anonym skriver:

Håber bare jeg får en okay mave inden januar, ska på ferie og har en slatten mave fyldt med strækmæreker og frygter bare den ferie

er selv fyldt med strækmærker.. så ved hvordan det er..  

Anmeld

16. august 2011

Ansemusen

Anonym skriver:

50

Det er ikke nok bare at lave almindelige mavebøjninger og et fast antal. Man skal variere, hvordan man træner og så skal man hele tiden øge intensitet og varrighed som man kommer i bedre form. Sådan at man hele tiden tager så mange man kan og lidt flere. Det skal bide godt til og man skal mobilisere alle kræfter til sidst før man stopper.

Men alt er bedre end ingenting

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.