35+0 - Snart i mål... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2011

Frk-Lotusblomst

Mira0911 skriver:

Arj - Har jeg lovet dig at det skulle være med bar mave idag? 

Ja dejligt at det snart er slut... Meeeen med at føde må det godt vente til jeg er 37+.... 

Jah du har så, Det var egentlig en anden der skrev det til dig, men jeg gav hende ret.

Da vi sidst skrev om, ved macebillede, at du helt sikkert førde før tid.

Tror også helt bestemt det bliver efter uge 37m siger stadig indenfor en uge før termin.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2011

Mira0911

Frk-Lotusblomst skriver:

Jah du har så, Det var egentlig en anden der skrev det til dig, men jeg gav hende ret.

Da vi sidst skrev om, ved macebillede, at du helt sikkert førde før tid.

Tror også helt bestemt det bliver efter uge 37m siger stadig indenfor en uge før termin.

Det kan jeg slet ikke huske...  Det må blive næste gang så... 

Anmeld

15. august 2011

Frk-Lotusblomst

Mira0911 skriver:

Det kan jeg slet ikke huske...  Det må blive næste gang så... 

Anmeld

15. august 2011

Mira0911

Frk-Lotusblomst skriver:

Anmeld

15. august 2011

Nessie

Smuk, smuk mave

Lyder nu ikke særlig rart med diverse veer, håber det holder op igen, så du kan få slappet lidt af, her til sidst.

Og det med at andre siger maven er stor, det prøvede jeg også, synes ikke selv det var så slemt, indtil jeg så mig selv i et stort spejl
Så kunne jeg da godt se at den var mega, men fra oven ser det jo ikke voldsomt ud

Anmeld

15. august 2011

Mira0911

Nessie skriver:

Smuk, smuk mave

Lyder nu ikke særlig rart med diverse veer, håber det holder op igen, så du kan få slappet lidt af, her til sidst.

Og det med at andre siger maven er stor, det prøvede jeg også, synes ikke selv det var så slemt, indtil jeg så mig selv i et stort spejl
Så kunne jeg da godt se at den var mega, men fra oven ser det jo ikke voldsomt ud

Tak skal du have.... 

Ja det ser jo ud af ingenting når man ser den fra oven hver dag... Har ikke haft muligheden for at stå foran et kæmpe spejl... 

Ja håber da det stilner af så jeg kan slappe af... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.