35+0 - Snart i mål... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.386 visninger
25 svar
0 synes godt om
15. august 2011

Mira0911

Når jeg tænker tilbage til 6. Januar 2011 - Troede jeg ikke helt på at der var 2 streger!!! Jeg blev ved og ved med at teste for at være på den sikre side... Nåede jo så op 30 teste...  Testede positivt en uge før forventet mens... 

Sikke end masse bøvl der har været med graviditeten denne gang... Opkast, kvalme osv osv ligesom da jeg ventede Julie... Puuuuh, det har virkelig trukket det vildeste tænder ud her... Tager virkelig hatten af for min kæreste - Som har klaret det skide godt under hele forløbet og klare det stadig ret godt...  

Nu kan jeg snart se en ende på det... JUBIII.... 

Allerede nu har jeg veer - Ikke plukkeveer som mange vil sige, for maven bliver ikke hård... Har også haft snydeveer en periode... Nu kommer det i vestorme og aftager nogle timer og kommer igen... Så spændende er det nu... 

Og her er lige et par friske billeder fra idag!  Tungt, besværligt og ømt er det hver dag nu... 

De sidste 2 weekender har vi været til dåb og navngivning - Både venner og familie siger jeg kæmpe denne her gang - Altså langt større end da jeg ventede Julie... Jeg ser jo slet ikke min mave på samme måde som andre gør.. Jeg ser den bare for oven... 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2011

Janni.

Du har en rigtig smuk mave, og ihh hvor må i glæde jer til hun kommer ud til jer. Kan selv huske hvor utålmodig jeg var, jeg gik nærmest og var søvnig hele tiden, kunne aldrig sove.. Det gjorde jo ondt at ligge ned 

Anmeld

15. august 2011

Mira0911

Janni. skriver:

Du har en rigtig smuk mave, og ihh hvor må i glæde jer til hun kommer ud til jer. Kan selv huske hvor utålmodig jeg var, jeg gik nærmest og var søvnig hele tiden, kunne aldrig sove.. Det gjorde jo ondt at ligge ned 

Vil også sige jeg bestemt heller ikke ligger godt mere... Når jeg skal vende mig, er jeg jo nærmest ved at brokke mig sindsygt og vækker de andre...  Ja øm lændet også når jeg ligger i sengen... Grr... 

Du kan tro vi glæder os... Rigtig meget... Og til sove ordenligt og ikke skal tænke på at der er en kæmpe mave i vejen... 

Tusind tak skal du have... 

Anmeld

15. august 2011

Mettefpigen

SUPER flot mave du har dig

Anmeld

15. august 2011

Janni.

Mira0911 skriver:

Vil også sige jeg bestemt heller ikke ligger godt mere... Når jeg skal vende mig, er jeg jo nærmest ved at brokke mig sindsygt og vækker de andre...  Ja øm lændet også når jeg ligger i sengen... Grr... 

Du kan tro vi glæder os... Rigtig meget... Og til sove ordenligt og ikke skal tænke på at der er en kæmpe mave i vejen... 

Tusind tak skal du have... 

Åh ja det dér med at vende.. Det var som om det var nemmere når man brokkede sig samtidig 

Anmeld

15. august 2011

Mira0911

Mettefpigen skriver:

SUPER flot mave du har dig

Tusind tak og i lige måde... 

Anmeld

15. august 2011

Mettefpigen

Mira0911 skriver:

Tusind tak og i lige måde... 

Taak

Anmeld

15. august 2011

Mira0911

Janni. skriver:

Åh ja det dér med at vende.. Det var som om det var nemmere når man brokkede sig samtidig 

Hehe... Ja sommetider hjælper det... Og andre gange bliver jeg så irriteret jeg bare bliver liggende på den samme side....  Så bliver mor her stædig... sur og tvær,... Fnis.. 

Anmeld

15. august 2011

Chalala85

Smuk mavse.. såe r der heldigvis ikke længe til

Anmeld

15. august 2011

Janni.

Mira0911 skriver:

Hehe... Ja sommetider hjælper det... Og andre gange bliver jeg så irriteret jeg bare bliver liggende på den samme side....  Så bliver mor her stædig... sur og tvær,... Fnis.. 

Det lyder SÅ bekendt..!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.