Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Chalala85 skriver: Smuk mavse.. såe r der heldigvis ikke længe til
Smuk mavse.. såe r der heldigvis ikke længe til
Tak skal du have.... Ih ja, glæder mig enormt meget...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Janni. skriver: Det lyder SÅ bekendt..!!
Det lyder SÅ bekendt..!!
hehe fnis, gør det...
Hold da fast, stoor mave - som sidder højt.
Du føder sku aldrig søde, du forbliver gravid forevigt. . Haha
Nej, spøg til side. Men shit, den er vokset siden sidst bare. Er du vimmer, den er flot. Mon baby vejer 7 kg?
PIIIFFFTT!!!!
Det er urtroligt som den mave vokser! Men smuk er den!
lisesp83 skriver: Hold da fast, stoor mave - som sidder højt. Du føder sku aldrig søde, du forbliver gravid forevigt. . Haha Nej, spøg til side. Men shit, den er vokset siden sidst bare. Er du vimmer, den er flot. Mon baby vejer 7 kg?
Arj jeg går ikke lige så længe som elefanterne...
7 kg???? NEEJ da... Hun vejer da omkring de 12kg...
Tusind tak skal du have...
Happiness skriver: PIIIFFFTT!!!! Det er urtroligt som den mave vokser! Men smuk er den!
Tak skal du have... Ja det er vildt...
Maalene skriver: Den er bare SÅ smuk den mave
Den er bare SÅ smuk den mave
Tusind tak søde...
Mira0911 skriver: Når jeg tænker tilbage til 6. Januar 2011 - Troede jeg ikke helt på at der var 2 streger!!! Jeg blev ved og ved med at teste for at være på den sikre side... Nåede jo så op 30 teste... Testede positivt en uge før forventet mens... Sikke end masse bøvl der har været med graviditeten denne gang... Opkast, kvalme osv osv ligesom da jeg ventede Julie... Puuuuh, det har virkelig trukket det vildeste tænder ud her... Tager virkelig hatten af for min kæreste - Som har klaret det skide godt under hele forløbet og klare det stadig ret godt... Nu kan jeg snart se en ende på det... JUBIII.... Allerede nu har jeg veer - Ikke plukkeveer som mange vil sige, for maven bliver ikke hård... Har også haft snydeveer en periode... Nu kommer det i vestorme og aftager nogle timer og kommer igen... Så spændende er det nu... Og her er lige et par friske billeder fra idag! Tungt, besværligt og ømt er det hver dag nu... De sidste 2 weekender har vi været til dåb og navngivning - Både venner og familie siger jeg kæmpe denne her gang - Altså langt større end da jeg ventede Julie... Jeg ser jo slet ikke min mave på samme måde som andre gør.. Jeg ser den bare for oven...
Når jeg tænker tilbage til 6. Januar 2011 - Troede jeg ikke helt på at der var 2 streger!!! Jeg blev ved og ved med at teste for at være på den sikre side... Nåede jo så op 30 teste... Testede positivt en uge før forventet mens...
Sikke end masse bøvl der har været med graviditeten denne gang... Opkast, kvalme osv osv ligesom da jeg ventede Julie... Puuuuh, det har virkelig trukket det vildeste tænder ud her... Tager virkelig hatten af for min kæreste - Som har klaret det skide godt under hele forløbet og klare det stadig ret godt...
Nu kan jeg snart se en ende på det... JUBIII....
Allerede nu har jeg veer - Ikke plukkeveer som mange vil sige, for maven bliver ikke hård... Har også haft snydeveer en periode... Nu kommer det i vestorme og aftager nogle timer og kommer igen... Så spændende er det nu...
Og her er lige et par friske billeder fra idag! Tungt, besværligt og ømt er det hver dag nu...
De sidste 2 weekender har vi været til dåb og navngivning - Både venner og familie siger jeg kæmpe denne her gang - Altså langt større end da jeg ventede Julie... Jeg ser jo slet ikke min mave på samme måde som andre gør.. Jeg ser den bare for oven...
Frk-Lotusblomst skriver: Dejligt du føler du begynder at kunne se en ende på det.Det skal helt sikkert nok ende med en for tidlig fødsel, Dog indne for rammerne, er jeg sikker på .HOV, hvad blev der er billedet med den bare mave??.
Dejligt du føler du begynder at kunne se en ende på det.Det skal helt sikkert nok ende med en for tidlig fødsel, Dog indne for rammerne, er jeg sikker på .HOV, hvad blev der er billedet med den bare mave??.
Arj - Har jeg lovet dig at det skulle være med bar mave idag?
Ja dejligt at det snart er slut... Meeeen med at føde må det godt vente til jeg er 37+....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128