Jeg synes tit jeg hører i sådanne situationer, at folks holdning er at det er en fælles beslutning. Jeg tænker hver gang, jamen hvilken beslutning er så den rigtige? Hvis man har modstridende ønsker omkring den nyopdagede graviditet...hvem har så ret?
Skal kvinden altid bøje sig for mandens skyld? Skal hun gennemgå en abort der kan have ulykkelige konsekvenser, blot for ikke at pådutte manden noget? Hvorfor bliver der hele tiden tænkt på den part der ikke ønsker barnet....er hans ønske mere værd, end kvindens?
Man må jo ta det valg man føler er det mest rigtige. hvis en abort ville ødelægge en, jamen så er det bestemt ikke det rette valg. Så må man gøre op med sig selv, om man vil kunne leve med at konsekvensen bliver, at manden forlader en.
Men jeg kommer aldrig nogensinde til at kunne forstå, at den eneste rigtige beslutning er en abort, når den ene part ikke er så vild med graviditeten.
Men hurra for forskelligheder...dem skal der jo være plads til 
Til trådstarter....jeg ønsker dig alt det bedste, og så håber jeg at du vælger den beslutning, som du har det bedst med 
Anmeld