Hvorfor kan jeg ikke lade vær :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2011

Chalala85

mika.F skriver:

Jeg havde det sådan hver dag indtil jeg mærkede tydeligt liv første gang, så var det lettere at tro på at den var der den her gang... (jeg har haft 5 spontane aborter gennem de sidste par år, så frygten har jo haft noget at vokse på)

Puha det var mange... er glad for jeg "kun" har haft 2....

Men ja frygten vokser bare meget mere når først man har prøvet det.

MEn dejligt su er så langt.. nu er der ik længe til termin

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2011

mika.F

Chalala85 skriver:

Puha det var mange... er glad for jeg "kun" har haft 2....

Men ja frygten vokser bare meget mere når først man har prøvet det.

MEn dejligt su er så langt.. nu er der ik længe til termin

Jaah, det er en del, men jeg tror på det har været meningen, det er sådan jeg er kommet videre.. Men tror det er hårdt lige meget hvor mange gange man har prøvet det.... Ja de er skønt, er præcis 39+0 i dag, og selvom det altså også er virkelig hårdt og jeg tuder over ventetid og smerter konstant. Så er jeg sgu ret lykkelig! ^^, Krydser fingre for dig/jer!!!

Anmeld

15. august 2011

Chalala85

mika.F skriver:

Jaah, det er en del, men jeg tror på det har været meningen, det er sådan jeg er kommet videre.. Men tror det er hårdt lige meget hvor mange gange man har prøvet det.... Ja de er skønt, er præcis 39+0 i dag, og selvom det altså også er virkelig hårdt og jeg tuder over ventetid og smerter konstant. Så er jeg sgu ret lykkelig! ^^, Krydser fingre for dig/jer!!!

Kan jeg godt forstå du er og mange tak, glæder mig til jeg når lige så langt som dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.