Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Chalala85 skriver: Håber jeg også, og tak fordi du lige gad give lidt støtte
Håber jeg også, og tak fordi du lige gad give lidt støtte
Skulle det være en anden gang!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nalle skriver: Skulle det være en anden gang!
Kan jeg nok ikke udelukke
Muhmi skriver: Har i set hjerteblink?
Har i set hjerteblink?
Ja da jeg var 7+1
Chalala85 skriver: Ja da jeg var 7+1
Man siger jo at chancerne for at miste er små når man først har set hjerteblink Og for hver dag der går skal du jo tænke at risikoen bliver mindre og mindre... Hold fast i den tanke og så tænker jeg at du nok skal få en lille smule ro... Men jeg kan så meget sætte mig ind i din tankegang... Det var først da jeg havde Silas i armene at jeg var sikker på han havde det godt... Hehe... Men tankerne blev dog mindre jo længere hen jeg kom
Muhmi skriver: Man siger jo at chancerne for at miste er små når man først har set hjerteblink Og for hver dag der går skal du jo tænke at risikoen bliver mindre og mindre... Hold fast i den tanke og så tænker jeg at du nok skal få en lille smule ro... Men jeg kan så meget sætte mig ind i din tankegang... Det var først da jeg havde Silas i armene at jeg var sikker på han havde det godt... Hehe... Men tankerne blev dog mindre jo længere hen jeg kom
Er det rigtig.. siger man det ihh det gav lidt ro
Jeg tror også mine tanker mindskes efterhånden som tiden går.. eller det håber jeg.
Chalala85 skriver: Er det rigtig.. siger man det ihh det gav lidt ro Jeg tror også mine tanker mindskes efterhånden som tiden går.. eller det håber jeg.
Jeps, det har jeg da hørt op til flere sige...
Selv min scanne-læge sagde at når vi havde set hjerteblink tidligt så var den ret sikker på at blive
Muhmi skriver: Jeps, det har jeg da hørt op til flere sige... Selv min scanne-læge sagde at når vi havde set hjerteblink tidligt så var den ret sikker på at blive
Åhh hvor det varmer at høre. Jeg er blevet helt glad igen... og nok endnu mere glad fordi jeg lige blev total træt Et af de dejlige symptomer i starten hehe.
Du har lige reddet mit smil idag, tak
Chalala85 skriver: Åhh hvor det varmer at høre. Jeg er blevet helt glad igen... og nok endnu mere glad fordi jeg lige blev total træt Et af de dejlige symptomer i starten hehe. Du har lige reddet mit smil idag, tak
Årh
Det var da så lidt
Muhmi skriver: Årh Det var da så lidt
Men stort for mig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128