Hvorfor kan jeg ikke lade vær :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.097 visninger
22 svar
0 synes godt om
15. august 2011

Chalala85

Jeg er så bange for at miste... Så bange at jeg sidder og læser om tegn på MA etc.

Jeg sidder nærmest og har en tjekliste over symptomer...

Jeg er så bange for at komme til NF og få beskeden om at bebs har været død i flere uger...

Hvorfor kan jeg ikke bare nyde det hele og ikke pine mig selv....?!?!

25 dage til NF Gosh det er længe....

Tak fordi du læste med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2011

Nalle

Sådan tror jeg rigtig mange har det, jeg havde det selv sådan, og det var helt til uge 16-17 stykker Der var dage man tænkte meget på det og dage man tænkte knap så meget på det, man må bare prøve at se positivt på det!

Jeg har da to skønne børn den dag idag, så jeg bekymrede mig om ingenting!

Anmeld

15. august 2011

Chalala85

Nalle skriver:

Sådan tror jeg rigtig mange har det, jeg havde det selv sådan, og det var helt til uge 16-17 stykker Der var dage man tænkte meget på det og dage man tænkte knap så meget på det, man må bare prøve at se positivt på det!

Jeg har da to skønne børn den dag idag, så jeg bekymrede mig om ingenting!

Jeg ved det.. Det er bare svært.. Hvis jeg ikke lige har haft lige så mange stik i understellet så bliver jeg straks bekymret og tænker.. ÅH nej...

Det er møg irriterende.

Anmeld

15. august 2011

Nalle

Chalala85 skriver:

Jeg ved det.. Det er bare svært.. Hvis jeg ikke lige har haft lige så mange stik i understellet så bliver jeg straks bekymret og tænker.. ÅH nej...

Det er møg irriterende.

Jeg kan sagtens forstå dig.

Til tider brokker man sig over smerten, men man vil alligvel ikke have at den går væk

Anmeld

15. august 2011

Chalala85

Nalle skriver:

Jeg kan sagtens forstå dig.

Til tider brokker man sig over smerten, men man vil alligvel ikke have at den går væk

Nej lige præcis

Jeg har overvejet sådan en tryghedsscanning selvom vi blev scannet 7+1...

Men jeg ved det ikke... Jeg kan jo ikke gå til scanning 1 gang om ugen bare for at sætte bekymringerne lidt på hold...

Anmeld

15. august 2011

Nalle

Nej lige præcis

Men jeg ved det ikke... Jeg kan jo ikke gå til scanning 1 gang om ugen bare for at sætte bekymringerne lidt på hold...

Nej det hele bliver meget nemmere når baby begynder at sparke, det hjalp i hvertfald rigtig meget for mig dengang

Anmeld

15. august 2011

Chalala85

Nalle skriver:

Nej det hele bliver meget nemmere når baby begynder at sparke, det hjalp i hvertfald rigtig meget for mig dengang

Ja mon ikke.. det gjorde det også da jeg ventede Mikkel.. Men var slet ikke nervøs for at miste dengang...

Men har self også haft 2 SA siden.. de sætter nok sine spor dybere end man regner med.

Anmeld

15. august 2011

Nalle

Chalala85 skriver:

Ja mon ikke.. det gjorde det også da jeg ventede Mikkel.. Men var slet ikke nervøs for at miste dengang...

Men har self også haft 2 SA siden.. de sætter nok sine spor dybere end man regner med.

Det kunne jeg godt forestille mig /:

Håber det hele kommer til at gå som det skal!

Anmeld

15. august 2011

Chalala85

Nalle skriver:

Det kunne jeg godt forestille mig /:

Håber det hele kommer til at gå som det skal!

Håber jeg også, og tak fordi du lige gad give lidt støtte

Anmeld

15. august 2011

Muhmi

Chalala85 skriver:

Nej lige præcis

Har i set hjerteblink?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.