Tøj til mor (lidt til far)*opdateret 11-09-11*

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
4. september 2011

Nalle

Chillien skriver:

Men vil vove at være flabet og sige at jeg ikke har aftalt noget definitivt.. Så du kan nå at byde over

Du kan bare sælge den smukke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2011

Chillien

Nalle skriver:

Du kan bare sælge den smukke

Okay

Anmeld

4. september 2011

Christopher&Andreas

Chillien skriver:

Okay

kan du sende link.??? vil godt lige se str. inden jeg byder over 150k

Anmeld

4. september 2011

Chillien

Christopher&Andreas skriver:

Jeg var inde og tjekke tidligere og de har den vist ikke mere...

Søgte efter nummeret på listen over det jeg har bestilt, men den er der ikk mere..

Anmeld

4. september 2011

Chillien

Men den hedder "easy belt top".. Ved ikk om du kan finde noget brugbart på google?

Anmeld

4. september 2011

Chillien

http://nelly.com/dk/fashion/shop-hele-dette-look/Easy-Belt-Top-4116/

Anmeld

4. september 2011

aya-zia

Chillien skriver:

.. eller en anden dame

Har sat mig for at få ryddet op i mit tøj.. Og har fundet lidt til første udkast som skal ud... Men noget er det er nærmest nyt og jeg sys det er synd at smide ud, hvis andre kan bruge det...

Der er ingen fast pris, bare byd så finder vi ud af det...

1. Kjole "Vero Moda" Str. Medium... Har brugt den 2-3 gange... Der er smock bagpå så den giver sig..

2. Trøje "Celaia" Det er vist en 38-40.. Den er spritny, og mærket har jeg stadig liggende sammen med ekstra palietter... Det er satin..

3.Bolero "pieces" str. M... Har stadig mærket på.. Har kostet mig 30 kroner..

4. T-shirt fra "sisters Point" str. xs/s.. Jeg bruger normalt Medium og 38.. Har kun brugt den et par gange, men det sorte er ikke så sort mere efter vask.. Men synes ikke det betyder noget, og de sorte striber bagpå er stadig fine. Den har kostet mig 250 kroner..

5. Knickers "Only" str 30.. Kan måle dem hvis det ønskes. Har kun brugt dem et par gange.. Kan ikke passe dem, men synes de er fede, og sidder især godt på numsen..

6. Armbånd H&M.. Kun brugt et par gange..

7. Lilla sko som jeg vistnok har købt hos Ellos..  Har haft dem på til et bryllup, så man kan se jeg har haft dem på, men du kan få dem meget billigt af den grund.. De fejler faktisk ingenting udover et par småskræmmer de gængse steder.. Lukkes med velcro så kan tilpasses til ens ankel..

8. Gul kjole fra vistnok only.. Har klippet mærket af.. Der følger to stropper med til at sætte i.. Den er en M men kan give sig meget..

9. Grå leggins fra Vero Moda.. Har ikk brugt dem meget.. Str. M

10. Rød kjole fra Milla.. Fik den i gave af en veninde fordi jeg har et par sko med samme mønster.. Men kjolen er ikk lige mig.. Den er helt ny og sidder faktisk utroligt flot på kroppen.. Flettede stropper og snor om livet..

11. Super fed trøje har kun haft på en gang.. Ved ikk hva stoffet hedder men det er let og gennemsigtigt og der er et sort elstikbælte om livet.. Har klippet mærket af da man ku se det igennem, men den er succesfuldt vasket ved 30 grader..

12. Kjole som også er købt på nettet.. Smock i ryggen så den giver sig, men svarer til en 38.. Stropperne kan bindes op i ryggen så den også kan være halterneck.. Kun brugt en gang til et bryllup..

13. Tanktop med to trøjer der er syet sammen i toppen.. Str. 38.. Sidder temmelig løst..

14. Leggind fra pieces.. Har brugt dem men de fejler intet.. Str. M/L

15. Trøje fra H&M.. Virkelig sød med palietter. Svarer til en Medium...

Spørg endelig hvis noget skal måles eller du mangler et billede

hva skal du ha for billede 4???

Anmeld

4. september 2011

Chillien

aya-zia skriver:

hva skal du ha for billede 4???

Den er din for 70 kroner plus porto..

Anmeld

4. september 2011

aya-zia

Chillien skriver:

Den er din for 70 kroner plus porto..

det en aftale

Anmeld

4. september 2011

Chillien

aya-zia skriver:

det en aftale

Cool... Skriver dig lige en pb..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.