Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Chillien skriver: Jeg har klippet mærket af, men plejer at købe tøj i 38 eller medium... Elastikken sidder godt til så en størrelse mindre ville nok også kunne bruge den..Jeg har givet 249 for den.. Har brugt den en gang.. Hva ville du give?
Jeg har klippet mærket af, men plejer at købe tøj i 38 eller medium... Elastikken sidder godt til så en størrelse mindre ville nok også kunne bruge den..Jeg har givet 249 for den.. Har brugt den en gang.. Hva ville du give?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Bryndis skriver: Den bliver nok for dyr så. Vil ikke give mere en 50 kr
Den bliver nok for dyr så. Vil ikke give mere en 50 kr
Hey - Er ret interesseret i den hvide gennemsigtige bluse med bæltet (super flot) og leggings'ene på billede 14 Kan se, du gerne vil have 150 for blusen - Hvad siger du så til 200 kr. for både den og bukserne?
Hvad koster den hvide på billed 11?
Billemyre skriver: Hey - Er ret interesseret i den hvide gennemsigtige bluse med bæltet (super flot) og leggings'ene på billede 14 Kan se, du gerne vil have 150 for blusen - Hvad siger du så til 200 kr. for både den og bukserne?
Det kan vi sagtens sige... Men med porto oveni..
Nalle skriver: Hvad koster den hvide på billed 11?
Har lige fået et bud på 150..
Chillien skriver: Kan ikk huske størrelsen, der sidder ikke mærke i.. Men jeg plejer at bruge 38 og medium.. Og der er smock i ryggen så den kan give sig..Hva siger du til 150? Har kun brugt den en enkelt gang..
Kan ikk huske størrelsen, der sidder ikke mærke i.. Men jeg plejer at bruge 38 og medium.. Og der er smock i ryggen så den kan give sig..Hva siger du til 150? Har kun brugt den en enkelt gang..
vil gerne købe billede 11 hvad er mærket
Chillien skriver: Har lige fået et bud på 150..
Okay
Nalle skriver: Okay
Men vil vove at være flabet og sige at jeg ikke har aftalt noget definitivt.. Så du kan nå at byde over
Christopher&Andreas skriver: vil gerne købe billede 11 hvad er mærket
Den er købt på nelly.com.. Men kan ikk huske mærket.. Det blev klippet af fordi an ku se den igennem stoffet.. Men har lige fået et bud på 150..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128