.. eller en anden dame 
Har sat mig for at få ryddet op i mit tøj.. Og har fundet lidt til første udkast som skal ud... Men noget er det er nærmest nyt og jeg sys det er synd at smide ud, hvis andre kan bruge det...
Der er ingen fast pris, bare byd så finder vi ud af det...
- Kjole "Vero Moda" Str. Medium... Har brugt den 2-3 gange... Der er smock bagpå så den giver sig..
- Trøje "Celaia" Det er vist en 38-40.. Den er spritny, og mærket har jeg stadig liggende sammen med ekstra palietter... Det er satin..
- Bolero "pieces" str. M... Har stadig mærket på.. Har kostet mig 30 kroner..
- Knickers "Only" str 30.. Kan måle dem hvis det ønskes. Har kun brugt dem et par gange.. Kan ikke passe dem, men synes de er fede, og sidder især godt på numsen..
- Armbånd H&M.. Kun brugt et par gange..
- Lilla sko som jeg vistnok har købt hos Ellos.. Har haft dem på til et bryllup, så man kan se jeg har haft dem på, men du kan få dem meget billigt af den grund.. De fejler faktisk ingenting udover et par småskræmmer de gængse steder.. Lukkes med velcro så kan tilpasses til ens ankel..
- Gul kjole fra vistnok only.. Har klippet mærket af.. Der følger to stropper med til at sætte i.. Den er en M men kan give sig meget..
- Rød kjole fra Milla.. Fik den i gave af en veninde fordi jeg har et par sko med samme mønster.. Men kjolen er ikk lige mig.. Den er helt ny og sidder faktisk utroligt flot på kroppen.. Flettede stropper og snor om livet..
- Kjole som også er købt på nettet.. Smock i ryggen så den giver sig, men svarer til en 38.. Stropperne kan bindes op i ryggen så den også kan være halterneck.. Kun brugt en gang til et bryllup..
- Tanktop med to trøjer der er syet sammen i toppen.. Str. 38.. Sidder temmelig løst..
- Trøje fra H&M.. Virkelig sød med palietter. Svarer til en Medium...
- Lækre (ægte) læderstøvler str. 40.. Brugt en gang eller to.. Har lidt småskrammer som er uden egentlig betydning, så sælges derfor billigt... Tænker 300 kroner..
- Kjole fra H&M Str. 38.
- Sko fra Balzar str. 39. Kun brugt et par timer..
- Super lækker vest fra Only.. Ville selv bruge den men har en anden vest jeg bruger mest, så den her ligger bare i skabet..
- Skjorte fra H&M str. 44. Har den tilsvarende i sort..
- Blondeagtig skjorte fra Estelle str. S
- Blazer "Michelle" str. 38
- Let kjole "Cité" Ca. str. 40.. Der er skulderpuder i, men de kan meget let klippes af hvis de ikke ønskes..
- Se nr. 16.
- Karl Kani til manden.. Super lækker varm strik Str. L.. Kun brugt et par gange..
Spørg endelig hvis noget skal måles eller du mangler et billede 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld