Drømmekjolen ! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2011

piadas

Vi blev gift på rådhuset i London og havde egentlig bestemt at holde kirkebryllup, når min mand fik visum til DK, men da han så endelig fik det, testede jeg positiv 1 uge efter vi var flyttet til DK.

Siden er der gået 12 år, 3 børn og et hus, så det er lige som gået i glemmebogen.

Jeg føler dog, vi skylder et bryllup, for det var kun min mor, søster, svoger, bror, faster og hendes kæreste fra min del af familien, der var med, fordi vi holdt det i London.

Vi har kobberbryllup til januar, så jeg har overvejet, om vi skulle tage at holde brylluppet der som en overraskelse.

Jeg gider dog ikke holde det i januar, men det kunne jo så blive udskudt til d. 29. juli, hvor vi rigtig har bryllupsdag, så slipper vi også for 2 bryllupsdatoer, som jeg også synes ville være træls!

Men som de andre også skriver - der er jo mange måder at gøre det på, men et eller andet sted ville jeg ønske at vi kun havde holdt ét bryllup og "gjort det ordentligt første gang".

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2011

Kamelia

Dk_lady skriver:

Nu er det 3 år siden at kæresten gik ned på knæ. Siden da har folk spurgt utallige gange hvornår der skulle være bryllup. Jeg var på det tidspunkt igang med uddannelse, og vi blev enige om at den først skulle overståes, jeg skulle have fast arb. og spare lidt sammen til det også.. Nu har vi så en dejlig datter på 4½ mdr og hus.. nu mangler brylluppet bare.
  Jeg nævnte det for kæresten igår, som foreslog at vi kunne blive viet på Rådhuset og senere hen i Kirke. - vi har begge en drøm om at blive gift i en kirke, men lige pt. er pengene bare ikke til det helt store, og vi vil gerne sikre den lille fis..
  Jeg har selvfølgelig allerede fundet drømmekjolen - den er bare SÅ smuk.

Nå ...Jeg ville egentlig bare lige høre, om nogen af jer derude er blevet viet på Rådhus og senere hen i Kirke ? Hvor mange gør egentlig det, og er det yt ?

Poster lige et billede af KJOLEN !

Den er da også såååå smuk!!

Vi blev viet på rådhus først og senere i kirke, det var også af økonomiske årsager.

Det var i 2003 vi var på rådhus, men der var ingen der vidste det, da vi netop kun gjorde det for at sikre hinanden og vidste at vi, når vi fik råd, ville i kirke. Så det var hyggeligt og bare os og vores datter.

Jeg kan ikke se hvorfor det skulle være yt!!

Anmeld

17. august 2011

MIWULA

Dk_lady skriver:

Hvor fint.. Holdte I vielsen på rådhuset hemmeligt eller var det en fest med familie og venner ? Håber I får et dejligt bryllup

Vi holdte fest for det nærmeste familie også kunne alle andre komme på rådhuset og sige tillykke hvis de havde lyst. men vores familie havde så den hemmelighed at de havde inviteret alle vores venner med til festen efter mad. Så de næsten alle var med. hehe

Anmeld

17. august 2011

vitapigen

Hejsa

Da jeg blev gravid havde jeg også gået og tænkt tanken om at blive viet på rådhuset og senere blive gift for at sikre hinanden. Denne idé synes min kæreste var fantastisk.... Men jeg synes måske alligevel i sidste ende, at det var en meget dårlig idé hvis jeg ville være 100 % sikker på et kirkebryllup, hvilket jeg ikke ville være hvis vi tog rådhuset først. Det kender jeg min kæreste for godt til og han synes det er "spild af penge" med et kirkebryllup bare for én dag. Og hvis vi alligevel allerede var gift hvorfor så blive gift igen ville han mene
Selvom han lover et kirkebryllup, tror jeg ikke på det
Så vi har i stedet forsikret hinanden Så håber jeg en dag han falder på knæ, så jeg kan få mit drømmebryllup

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.