Drømmekjolen ! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2011

banditten2011

Dk_lady skriver:

Nu er det 3 år siden at kæresten gik ned på knæ. Siden da har folk spurgt utallige gange hvornår der skulle være bryllup. Jeg var på det tidspunkt igang med uddannelse, og vi blev enige om at den først skulle overståes, jeg skulle have fast arb. og spare lidt sammen til det også.. Nu har vi så en dejlig datter på 4½ mdr og hus.. nu mangler brylluppet bare.
  Jeg nævnte det for kæresten igår, som foreslog at vi kunne blive viet på Rådhuset og senere hen i Kirke. - vi har begge en drøm om at blive gift i en kirke, men lige pt. er pengene bare ikke til det helt store, og vi vil gerne sikre den lille fis..
  Jeg har selvfølgelig allerede fundet drømmekjolen - den er bare SÅ smuk.

Nå ...Jeg ville egentlig bare lige høre, om nogen af jer derude er blevet viet på Rådhus og senere hen i Kirke ? Hvor mange gør egentlig det, og er det yt ?

Poster lige et billede af KJOLEN !

er heller ikk gift,,..

Men hold da op hvor er den kjole bar flot

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2011

SjeBets

kender en del der bliver viet på rådhuset også tager i kirke på et andet tildspunkt til den kirkelige velsignelse.

Så det er vel bare at gøre det hvis det er det man vil

Anmeld

17. august 2011

Mi

Hvor er den smuk

Anmeld

17. august 2011

MIWULA

Jeg blev gift på rådhuset da jeg ventede mig og vi skal nu giftes igen her den 4 feb 2012 I kirke self. 

Anmeld

17. august 2011

Laura.

ciepige skriver:

Smuk kjole! 

Vi er lige blevet viet på rådhuset fordi pengene ikke er til kirkebryllup og stor fest ligenu, men vi vil gerne sikre hinanden, have styr på det praktiske osv. 

i vil meget gerne giftes i kirke når pengene er til det, og jeg glæder mig rigtig meget, men der kommer jo nok til at gå nogle år. 

Ved ikke lige om det er yt at gøre det sådan  

Det er lige præcis sådan vi har det.. Jeg håber ihvertfald at I får et dejligt og fantastisk kirkebryllup engang...

Anmeld

17. august 2011

henh01

Herhjemme havde vi også overveje t at blive viet på rådhuset og så i kirke når pengene er til det, men i stedet er vi blevet enige om at vente til pengene er der. Tror der går lidt af oplevelsen hvis man allerede er gift når man går op ad kirkegulvet og jeg ville frygte at kirkebrylluppet ville blive erstattet af en masse andre vigtige ting.

Anmeld

17. august 2011

Laura.

Stjernestoev skriver:

Der er vel ikke noget der er yt, når det gælder bryllupper. Det handler jo om hvad man føler for, og kærlighed så er det vel ligemeget hvor og hvornår

Ja, det har du nok ret i.. Jeg vidste bare ikke at man kunne gøre begge dele, og hvor mange som egentlig gjorde det... men det er meget smart for de, der gerne vil sikre deres børn men samtidig også ønsker et bryllup..

Anmeld

17. august 2011

Laura.

Trunte<3 skriver:

jeg er blevet viet på rådhuset ( mest for at sikre os som familie). ingen i familien fik noget afvide før 2 måneder efter ( da manden fyldte 30). meningen var at vi senere skulle blive gift i kirke, med familie og venner som gæster, men så langt kom vi heldigvis ikke...

Næste gang skal det BESTEMT være i kirke

-Da jeg i mellem tiden er blevet skildt.

Hvis /når -smiler- min nuværende kæreste falder på knæ, så er vi begge meget enige om at vi vil have et STORT prinsesse bryllup, med kirke og slots fest med familie og venner... ( Hans første ægteskab var også et stort Flop

smiler glæder mig allerede

Jeg kan godt forstå du glæder dig.

Jeg ved ikke om jeg ville kunne holdet hemmeligt, men kunne godt forestille mig at vi kunne finde på det..  Et af vores vennepar ville også holde det hemmeligt, men en af hans søskende sladrede, så da de kom ud fra Rådhuset stod der både familie og venner... det var ret skægt...

Anmeld

17. august 2011

Laura.

BabyMus skriver:

Har hørt om nogle der gjorde det sådan så sent som i weekenden! Altså at de var viet på rådhus sidste år (de havde fået hus og barn) og så holdte de ellers fest og kirkelig vielse her i weekenden. (:

Hm.. der er åbentbart flere som gør sådan end jeg lige umidbart troede... så det kunne bestemt være at vi skulle gør det også.. Og ja, jeg er bare så forelsket i den kjole..

Anmeld

17. august 2011

Laura.

banditten2011 skriver:

er heller ikk gift,,..

Men hold da op hvor er den kjole bar flot

Ja, den er bare så smuk..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.