Drømmekjolen ! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2011

Laura.

SjeBets skriver:

kender en del der bliver viet på rådhuset også tager i kirke på et andet tildspunkt til den kirkelige velsignelse.

Så det er vel bare at gøre det hvis det er det man vil

Holdte de det hemmeligt, eller var det med familie, venner, fest og hele ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2011

Laura.

Mi skriver:

Hvor er den smuk

ja, den er utrolig smuk..  Der findes så utrolig mange smukke kjoler at det burde være vanskeligt at finde den rette.. men den her er bare lige sagen for mig..

Anmeld

17. august 2011

SjeBets

Dk_lady skriver:

Holdte de det hemmeligt, eller var det med familie, venner, fest og hele ?

det har været forskelligt, nogle af dem har bare blevet viet uden det store tam tam og andre har haft familie eller venner med begge steder.

Nogle af dem det var pga de havde ikke råd til det store med det samme, og et par var det noget med sygdom, og de ville gerne sikre sig hvis nu at det ikke vende med den sygdom, men det blev godt også tog de også turen ned af kirken

Anmeld

17. august 2011

Nemesis

vi blive viet på rådhuset i al hemmelighed og i august måned blev vi så velsignet i kirken, hvor det også blev afsløret at vi ventede en lille ny.

Vi holdt så vores fest i haven, uden alt muligt formelt og havde en fantastisk dag!

Et fantastisk bryllup behøver ikke koste en bondegård!

:-) Sisse

Anmeld

17. august 2011

Laura.

MIWULA skriver:

Jeg blev gift på rådhuset da jeg ventede mig og vi skal nu giftes igen her den 4 feb 2012 I kirke self. 

Hvor fint.. Holdte I vielsen på rådhuset hemmeligt eller var det en fest med familie og venner ? Håber I får et dejligt bryllup

Anmeld

17. august 2011

Laura.

henh01 skriver:

Herhjemme havde vi også overveje t at blive viet på rådhuset og så i kirke når pengene er til det, men i stedet er vi blevet enige om at vente til pengene er der. Tror der går lidt af oplevelsen hvis man allerede er gift når man går op ad kirkegulvet og jeg ville frygte at kirkebrylluppet ville blive erstattet af en masse andre vigtige ting.

Jeg kan godt følge dig og tror også du kan have ret. Hvis man først er gift, kan det være nemt og skubbe kirkebrylluppet hen, fordi der måske er andre nødvendige ting der kommer i vejen.. og så kan udsigterne til det helt store bryllup blive lange... Det er så dét der taler imod en vielse på rådhuset, men samtidig er der også ting der taler for at gøre begge dele...

Anmeld

17. august 2011

Laura.

SjeBets skriver:

det har været forskelligt, nogle af dem har bare blevet viet uden det store tam tam og andre har haft familie eller venner med begge steder.

Nogle af dem det var pga de havde ikke råd til det store med det samme, og et par var det noget med sygdom, og de ville gerne sikre sig hvis nu at det ikke vende med den sygdom, men det blev godt også tog de også turen ned af kirken

Okay.. det kommer selvfølgelig også helt an på hvordan man er som person..Nogle ønsker en stor fest og andre en stille og rolig fest..

Anmeld

17. august 2011

Mum33

Dk_lady skriver:

Nu er det 3 år siden at kæresten gik ned på knæ. Siden da har folk spurgt utallige gange hvornår der skulle være bryllup. Jeg var på det tidspunkt igang med uddannelse, og vi blev enige om at den først skulle overståes, jeg skulle have fast arb. og spare lidt sammen til det også.. Nu har vi så en dejlig datter på 4½ mdr og hus.. nu mangler brylluppet bare.
  Jeg nævnte det for kæresten igår, som foreslog at vi kunne blive viet på Rådhuset og senere hen i Kirke. - vi har begge en drøm om at blive gift i en kirke, men lige pt. er pengene bare ikke til det helt store, og vi vil gerne sikre den lille fis..
  Jeg har selvfølgelig allerede fundet drømmekjolen - den er bare SÅ smuk.

Nå ...Jeg ville egentlig bare lige høre, om nogen af jer derude er blevet viet på Rådhus og senere hen i Kirke ? Hvor mange gør egentlig det, og er det yt ?

Poster lige et billede af KJOLEN !

Vi blev viet på rådhus først og 2 år senere i kirke. Jeg var gravid og vi ville have papirer mm i orden, hvis noget skulle ske. Har hørt om mange der gør og tror stadig de gør det.

Kjolen er super fin, men må indrømme, at jeg syntes den ligner "alle de andre".

Mvh Lisbeth  

Anmeld

17. august 2011

Laura.

ladydan1 skriver:

vi blive viet på rådhuset i al hemmelighed og i august måned blev vi så velsignet i kirken, hvor det også blev afsløret at vi ventede en lille ny.

Vi holdt så vores fest i haven, uden alt muligt formelt og havde en fantastisk dag!

Et fantastisk bryllup behøver ikke koste en bondegård!

:-) Sisse

Hvor fantastisk.. og nej, et bryllup behøver ikke at koste en krig.. men manden vil gerne have et stort bryllup, så et kirkebryllup ligger bare ikke lige inden for rækkevidde nu..

Anmeld

17. august 2011

Laura.

I.E.K. skriver:

Vi blev viet på rådhus først og 2 år senere i kirke. Jeg var gravid og vi ville have papirer mm i orden, hvis noget skulle ske. Har hørt om mange der gør og tror stadig de gør det.

Kjolen er super fin, men må indrømme, at jeg syntes den ligner "alle de andre".

Mvh Lisbeth  

Jeg troede ikke at der var så mange der gjorde begge dele, men kan forstår jo godt at folk gør det..

Ja, sådan er det med brydekjoler - det ligner oftes hinanden..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.