mig der står bag tråden..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2011

Anonym trådstarter

Tvillingemor90 skriver:

Puuha ! Bliver helt træt på dine vegne !

jo tak, jeg får også helt ondt i hovedet af at tænke på det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2011

Anonym trådstarter

Honey<3 skriver:

Ja ikke...

Venter kun på dig musen

Kan du ikke ligge lidt til side, så har du råd om 2 mdr

nej jeg har ej Kopier lige det jeg har skrevet til kay .. 

rejse: ca 3000 kr. Lejlighed: et vidst indskud som normalt er ret så dyrt. Møbler og ALT det der skal ind i en lejlighed  tør ikke engang tænke på hvor dyrt det vil blive .. 

Anmeld

14. august 2011

Anonym trådstarter

Kay skriver:

jamen hvor meget koster det at flytte til dk?

altså... det er fly biletter og hvad mere???

har skrevet pb 

Anmeld

14. august 2011

B&J

øøøh, nej både mig og min ''x'' bor hos min mor lige nu, hun er på ferie, så vi har huset og bilen .. vores historie er fandme indviklet.. 

Meeen, grunden til at jeg ikke får mere er jo fordi at MENINGEN er at han skal betale halvdelen det gør han bare ikke.. og sådan har det tit været..

Og jeg bliver SINDSYG af ikke at kunne købe hvad jeg har lyst til.. For jeg er (hvis jeg selv skal sige det) VIRKELIG god til at holde styr på økonomien ..

Ja så kan jeg godt forstå du er ved at blive sur/skør når du har styr på det men ingen ting lykkes lige..

men hvornår får han penge igen?? så han også kan betale noget ellers gå ned den dag imorgen og sig han ikke betaler noget mon så ikke du kan få mere

Anmeld

14. august 2011

Anonym trådstarter

Bellinda89 skriver:

Jeg boede deroppe i et år , og jeg kunne ikke komme hurtig nok væk.!

Synes det er det mest nedern land.! Forstår inderligt ikke man kan leve der , med de ENORMT høje priser.!

En kasse øl - 350 kr. , En pose chips 30 kr , osv osv-- ( lige hvard jeg kunne komme i tanke om )

Tag imod det tilbud at komme ned til hende at bo , som gav dig det tilbud

Så skal alt det andet nok løse sig

Det kan jeg fandme godt forstå .. og det synes jeg også ..

Rettelse: En pose chips: næsten 40 kr. En pakke smøger : ca 55 kr. En enkelt sommersby lidt over 20 kr.

Anmeld

14. august 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Ja så kan jeg godt forstå du er ved at blive sur/skør når du har styr på det men ingen ting lykkes lige..

men hvornår får han penge igen?? så han også kan betale noget ellers gå ned den dag imorgen og sig han ikke betaler noget mon så ikke du kan få mere

ja det ved jeg så ikke.. for han skal jo starte i skole i morgen, og om 2 uger skal han jo igen betale 2000 kr .. så I don't know .. 

Men jeg har sagt det til dem i juli måned men der er ikke sket noget, så jeg må nok tage et snak med dem i morgen ..

Anmeld

14. august 2011

Bellinda89

Det kan jeg fandme godt forstå .. og det synes jeg også ..

Rettelse: En pose chips: næsten 40 kr. En pakke smøger : ca 55 kr. En enkelt sommersby lidt over 20 kr.

Ja nogle sindsyge priser..!!

Kom du hellere til Danmark.!

Der er også mange flere uddannelses muligheder her

Anmeld

14. august 2011

B&J

ja det ved jeg så ikke.. for han skal jo starte i skole i morgen, og om 2 uger skal han jo igen betale 2000 kr .. så I don't know .. 

Men jeg har sagt det til dem i juli måned men der er ikke sket noget, så jeg må nok tage et snak med dem i morgen ..

jaa for det andet kan i da ikke leve af overhovede... hvad med at sige lejligheden op og flytte ind hos din mor ind til der er penge til du kan flytte spar op

Anmeld

14. august 2011

132319

Det er surt at tingene er som de er på Færøerne. Det er under al kritik at man ikke får mere hjælp, som forsørger.

Men, uanset hvor fjolset han opfører sig, ville du så virkelig tage Naomi fra sin far, for at flytte til DK?

Jeg mener, I skal naturligvis ikke bo sammen men at flytte til et andet land, synes jeg virker lidt for drastisk når hun har en far der vil savne hende og omvendt.

Anmeld

14. august 2011

N&J

Fordi jeg ikke tør, tage springet alene Alene med Naomi, hvordan finder jeg lejligheden, hvordan får jeg råd til rejsen og hvordan finder jeg en lejlighed med god beliggenhed når jeg ikke kender stedet, jeg kan ikke få en vuggestueplads før jeg er dansk borger og jeg vil ikke være en dansk borger før jeg har fundet en vuggestueplads til hende og skole til mig.. PLUS hvis jeg skal studere og jeg er alene med hende, hvad gør jeg så hvis hun bliver syg? 

Jaaa, okej det blev lidt langt  men det var ihvertfald nogle af grundende heh..

Men GUD hvor ville jeg gerne 

Vi er flere hernede i kbh som er alene, så mon ikke vi kunne lave en pasningsordning for de ting, ellers er de normalt meget large med det på skolerne, når børnene er syge. MHT. indskuddet, så er det ikke så meget når de er kollegier eller den slags boligere, der er faktisk 2 bolikomplekser for enlig mødre/og forældre herover, og er ret sikker på at i hvert fald den ene har plads, den ene ligger CIU, den anden under solbakken (enghave), det kunne jo være en start, og så kan du komme på pasningsgarentilisten og få pasning indenfor 2 mdr. mener jeg det er, hvis du er heldig før. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.