mig der står bag tråden..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2011

Anonym trådstarter

Det er surt at tingene er som de er på Færøerne. Det er under al kritik at man ikke får mere hjælp, som forsørger.

Men, uanset hvor fjolset han opfører sig, ville du så virkelig tage Naomi fra sin far, for at flytte til DK?

Jeg mener, I skal naturligvis ikke bo sammen men at flytte til et andet land, synes jeg virker lidt for drastisk når hun har en far der vil savne hende og omvendt.

NEJ! det vil jeg ikke :s og der har vi så endnu et problem .. men helt ærligt så tror jeg han ville flytte til dk også, han hader ligeså meget som mig at bo på færøerne .. 

og lige pt bor vi faktisk sammen .. vi opfører os som om vi er sammen men er det ikke ..

aaaarh, intet går for mig for tiden 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2011

Anonym trådstarter

Bellinda89 skriver:

Ja nogle sindsyge priser..!!

Kom du hellere til Danmark.!

Der er også mange flere uddannelses muligheder her

I knoooow .. 

Anmeld

14. august 2011

132319

NEJ! det vil jeg ikke :s og der har vi så endnu et problem .. men helt ærligt så tror jeg han ville flytte til dk også, han hader ligeså meget som mig at bo på færøerne .. 

og lige pt bor vi faktisk sammen .. vi opfører os som om vi er sammen men er det ikke ..

aaaarh, intet går for mig for tiden 

Ok, ja det mest optimale ville være at I kunne flytte til Danmark på samme tid, så. Altså uden at bo sammen, for det lyder ikke til at fungere

Hvor i landet vil du gerne bo?

Anmeld

14. august 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jaa for det andet kan i da ikke leve af overhovede... hvad med at sige lejligheden op og flytte ind hos din mor ind til der er penge til du kan flytte spar op

nej .. 

Jeg har sagt den op, men jeg kan ikke bo hos min mor sådan rigtig, for hvad så med aaaaalle mine ting, har jo en fuldt møbleret lejlighed ..

Anmeld

14. august 2011

Anonym trådstarter

132319 skriver:

Ok, ja det mest optimale ville være at I kunne flytte til Danmark på samme tid, så. Altså uden at bo sammen, for det lyder ikke til at fungere

Hvor i landet vil du gerne bo?

jaaer, men det kan jo heller ikke gå, når han ingen penge har.. Og vi kan ikke være sammen, men vi kan heller ikke finde udaf ikke at være sammen 

SJÆLLAND altså drømmen er - roskilde eller kbh.. men bare deromkring..

btw, så skulle vi flytte til dk, før alt fuckede 

Anmeld

14. august 2011

Englehår

Profilbillede for Englehår
132319 skriver:

Det er surt at tingene er som de er på Færøerne. Det er under al kritik at man ikke får mere hjælp, som forsørger.

Men Maggie, uanset hvor fjolset han opfører sig, ville du så virkelig tage Naomi fra sin far, for at flytte til DK?

Jeg mener, I skal naturligvis ikke bo sammen men at flytte til et andet land, synes jeg virker lidt for drastisk når hun har en far der vil savne hende og omvendt.

Lige min tanke..

Anmeld

14. august 2011

Tvillingemor80

man kan jo også søge om bolig-indskuds-lån på kommunen (et MEGET billigt lån) .. Men ved ikke om man kan det når man kommer fra øerne  Men det er da værd at undersøge..

Anmeld

14. august 2011

Anonym trådstarter

AnjaM skriver:

Lige min tanke..

Jeg har svaret, så du kan lige læse mit svar også (:

Bare så du ikke synes jeg er totalt uretfærdig ..

Anmeld

14. august 2011

132319

jaaer, men det kan jo heller ikke gå, når han ingen penge har.. Og vi kan ikke være sammen, men vi kan heller ikke finde udaf ikke at være sammen 

SJÆLLAND altså drømmen er - roskilde eller kbh.. men bare deromkring..

btw, så skulle vi flytte til dk, før alt fuckede 

Jeg har boet i et studieområde, nord for København i Holte. Super godt område, lejlighederne er billige og der bor mange børnefamilier. Her i blandt også en del færinge og islændinge

Tæt på institutioner og ca. 40 min med offentligt transport fra Kbh.

Sig til hvis du vil have et link til hjemmesiden )

Anmeld

14. august 2011

Anonym trådstarter

Tvillingemor90 skriver:

man kan jo også søge om bolig-indskuds-lån på kommunen (et MEGET billigt lån) .. Men ved ikke om man kan det når man kommer fra øerne  Men det er da værd at undersøge..

hvis man kan det så tror jeg også godt man kan hvis man kommer herfra, dk hjælper GODT når færinge flytter til landet 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.