mig der står bag tråden..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2011

Darling<3

Fordi jeg ikke tør, tage springet alene Alene med Naomi, hvordan finder jeg lejligheden, hvordan får jeg råd til rejsen og hvordan finder jeg en lejlighed med god beliggenhed når jeg ikke kender stedet, jeg kan ikke få en vuggestueplads før jeg er dansk borger og jeg vil ikke være en dansk borger før jeg har fundet en vuggestueplads til hende og skole til mig.. PLUS hvis jeg skal studere og jeg er alene med hende, hvad gør jeg så hvis hun bliver syg? 

Jaaa, okej det blev lidt langt  men det var ihvertfald nogle af grundende heh..

Men GUD hvor ville jeg gerne 

Nul putte smukke..

Det der er ikke en undskyldning!!

Jeg har sagt at jeg gerne vil passe hende og hjælpe dig alt hvad jeg kan, så flyt du bare!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Jamen så smid da ham ud også må du betale det hele og søg bolig sikring osv hvis man kan det..

og se om du kan finde noget andet og billiger at bo i hvis du ikke har råd til det... for det er jeres barn der kommer nr 1 og ikke din x fordi han ikke kan tage ansvar hvorfor søger han ikke kontant hjælp eller noget så i begge har penge??

surprise surprise.. boligstøtte får man heller ikke her  og jeg kan ikke finde en lejlighed der er billigere end den, og den har også kun et vær. hvilket IKKE er særlig fedt.. 

Plus, jeg har jo heller ikke råd til en bil (selvfølgelig) og der kører ikke en eneste bus her i byen 

fordi han havde et arbejde .. og nu skal han i skole og så kan han jo ikke få kh..

Anmeld

14. august 2011

Anonym trådstarter

Honey<3 skriver:

Nul putte smukke..

Det der er ikke en undskyldning!!

Jeg har sagt at jeg gerne vil passe hende og hjælpe dig alt hvad jeg kan, så flyt du bare!!

Jamen, du kan jo ikke sidde hjemme med hende hver gang hun bliver syg? Og HVOR får jeg pengene fra? :s

Anmeld

14. august 2011

morethanperfect

Fordi jeg ikke tør, tage springet alene Alene med Naomi, hvordan finder jeg lejligheden, hvordan får jeg råd til rejsen og hvordan finder jeg en lejlighed med god beliggenhed når jeg ikke kender stedet, jeg kan ikke få en vuggestueplads før jeg er dansk borger og jeg vil ikke være en dansk borger før jeg har fundet en vuggestueplads til hende og skole til mig.. PLUS hvis jeg skal studere og jeg er alene med hende, hvad gør jeg så hvis hun bliver syg? 

Skatter .. Altså .. Kom og bo hos os indtil i finder noget at bo i .. I er velkomne

Anmeld

14. august 2011

Kay

jamen nr. 1... hvilken uddannelse vil u gerne havde??

nr. 2 hvor i dk vil du gerne bo?

er det dp, vuggestue eller bh du skal bruge til din datter?

(du kan evt skrive en pb til mig )

Anmeld

14. august 2011

Kay

Jamen, du kan jo ikke sidde hjemme med hende hver gang hun bliver syg? Og HVOR får jeg pengene fra? :s

jo... eller få en reserve bedste... og du får jo su hvis du begynder på en uddannelse...

Anmeld

14. august 2011

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Skatter .. Altså .. Kom og bo hos os indtil i finder noget at bo i .. I er velkomne

Årh hvor du dejlig! det kunne være skøøønt !! 

Anmeld

14. august 2011

B&J

surprise surprise.. boligstøtte får man heller ikke her  og jeg kan ikke finde en lejlighed der er billigere end den, og den har også kun et vær. hvilket IKKE er særlig fedt.. 

Plus, jeg har jo heller ikke råd til en bil (selvfølgelig) og der kører ikke en eneste bus her i byen 

fordi han havde et arbejde .. og nu skal han i skole og så kan han jo ikke få kh..

Det lyder som i mine øre i skal flytte det lyder alt for dyrt ingen køre muligheder

men så får han vel su??

men ja det er ikke nemt at leve rundt hvis du får de alm 9000kr et eller andet efter skat får du ingen ting ud over det som enlig?

Anmeld

14. august 2011

Darling<3

Hvorfor kan jeg ikke det søde??

Så længe at jeg ikke laver noget, så kan jeg jo sagtens passe hende

Du LÅNER dem af din mor, eller låner i banken

Kom nu herned smukke.....

Anmeld

14. august 2011

Anonym trådstarter

Kay skriver:

jamen nr. 1... hvilken uddannelse vil u gerne havde??

nr. 2 hvor i dk vil du gerne bo?

er det dp, vuggestue eller bh du skal bruge til din datter?

(du kan evt skrive en pb til mig )

det gør jeg lige, hehe..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.