Nyt fra os!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2011

Sofia

Synes du skal nøjes med at fokusere på at han er glad og trives.

Ooork jeg starter først til februar igen. Han er dog skrevet op pr. 1/11 da jeg lige har et par opgaver dr skal skrives og det er vist mest realistisk at jeg får lavet noget hvis han slet ikke er hjemme.

Har i fået vuggestueplads eller kan i ordne det sådan at der er en af jer hjemme ved ham?

Hvis jeg ikke får en plads til ham til 1/12, må jeg skyde min eksamen til reeksamen i feb, og så satse meget på at han i hvert fald får en til 1/1 2012. Men der er jo pladsgaranti så de skal tilbyde mig en plads, gør de ikke det kan jeg kræve penge for at passe ham hjemme, så det tror jeg, jeg "truer" dem med hvis de ikke hoster op med en plads, men er vel jurist.. og kender serviceloven

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2011

Mettemus

Sofia skriver:

Hvis jeg ikke får en plads til ham til 1/12, må jeg skyde min eksamen til reeksamen i feb, og så satse meget på at han i hvert fald får en til 1/1 2012. Men der er jo pladsgaranti så de skal tilbyde mig en plads, gør de ikke det kan jeg kræve penge for at passe ham hjemme, så det tror jeg, jeg "truer" dem med hvis de ikke hoster op med en plads, men er vel jurist.. og kender serviceloven

Yirh! Bare skru bissen på!

Er det det de kalder "fritvalgsordning"?

Anmeld

15. august 2011

piadas

Sofia skriver:

Synes heller ikke han er for tyk! Men man bider jo lige mærke i det når hun siger det...hende SP!

Ja Uni... GRU! Hvornår starter du? Og hvornår starter Laurits? Spændende om det bliver i Århus eller på Mors! KNus

God ide med dp på Mors! Jeg er sikker på, at min mor gerne vil passe ham! Hun var jo i hvert fald ret vild med Jens!

Anmeld

15. august 2011

AnneBJ

Sofia skriver:

TAK Håber I er kommet godt på plads i det nye hjem? Har jeg misset en opdaterings og billedtråd på den front?

Nej der er liiiige et hængeparti der....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.