Hej skønne damer!
Efter at have læst de forskellige opdateringstråde, synes jeg også lige jeg selv vil lave en. Så her er lidt nyt fra os i Århus!
Sommeren er fløjet afsted. Vi har været en uge i Berlin, en uge i sommerhus ved vesterhavet og en weekend i Skagen. Berlin var skøn, elsker den by, den byder bare på så meget. Vi lod os inspirere af DK og arrangerede et homeexchange, hvilket bare gik super godt. Vi kom ned til en stor dejlig lejlighed meget tæt på centrum af Berlin, og parret vi byttede med havde en lille datter, så alle baby-tingene var der, hvilket var et kæmpe plus så man ikke skulle tænke på at slæbe det med. Men ugen gik med at se Berlin, især elsker jeg bydelen Prenzlauer Berg, som byder på masser af skønne små cafeer, vintageshopping og små gader. Det er en rigtig børnevenlig bydel og der var masser af forældre med børn i bæreseler og klapvogne, så vi passede lige ind, haps! Derudover boede vi tæt på en skøn park, som vi også nød at være i, så kunne Alfred hygge sig på et tæppe under et træ og vi kunne nyde solen lidt også. Vi havde rigtig godt vejr dernede. OG jeg købte en masse dejlig vintage tøj, elsker virkelig Berlin på det punkt, skønne butikker!
I sommerhuset var det bare ren afslapning og gåture ved stranden. Det var også skønt, og vi nød bare at slappe af! I Skagen besøgte vi et vennepar, så der var god mad og vin på programmet. Alt i alt virkelig en skøn sommer.
Nu varer det ikke længe inden Uni starter igen, orker det ikke pt!
Alfred trives og er en smuk og glad dreng. Vi nyyyyder ham og har haft næsten 3 måneder hjemme med ham begge to og det har været super dejligt. Han er begyndt at spise en masse grød og mos og det kan han rigtig godt lide. SP var her for en uge siden ca og der vejede han 7.8 kilo og var 68 cm lang. Lidt til den store side og hun mente vi skulle prøve at skære et måltid væk. Det har jeg dog ikke gjort, da han så bliver sur af sult, og jeg må lytte til min egen iintuition - Jeg synes ikke han er for tyk! Han leger og griner og smiler og trives, det er jeg ikke i tvivl om! Han sover i øvrigt rigtig godt om natten nu synes jeg, det er dejligt, som regel altid fra 20.00-06.00, så får han mad og sover videre til 08.00. Derudover får han ca. 3 lure i løbet af dagen. Vi har ikke en fast rytme, jeg lægger ham bare i sengen når han er træt og så får han en lur der. Ved godt jeg måske burde arbejde på en rytme, men jeg har ikke noget imod det fungerer som det gør nu, så tror bare jeg fortsætter sådan!
Det var lidt nyt her fra.. og billeder skal I selvfølgelig ikke snydes for, coming up::
KNUS!