Han tvivler? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.493 visninger
17 svar
0 synes godt om
14. august 2011

Anonym trådstarter

Sagen er den, at jeg er gravid og fandt ud af det for en lille uge siden. Har været hos lægen og fået det bekræftiget, samt fået den besked at min kæreste og jeg skal melde tilbage senest onsdag hvad vi ønsker at gøre (beholde eller ej). Det skal lige siges at det ikke var planlagt, men alligevel føler jeg en vis ansvarlighed for konsekvensen af min sløsen med p-pillerne. Min kæreste arbejder som pædagog på fuldtid, og jeg selv har lige afsluttet gymnasiet anno sommer 2011. Mine fremtidsplaner er at komme ind på bioanalytikeruddannelsen, hvilket jeg selvfølgelig tvivler på om kan lade sig gøre hvis vi vælger at beholder det? .....

Når, men hvertfald er jeg faktisk ved at hælde til, at vi beholder barnet. Jeg har fået en abort før, og ønsker ikke at gennemleve de samme følelser og samme ubehag igen. Jeg har tænkt mig at fortælle mig kæreste om min ønske om at beholde barnet imorgen- MEN MEN... Han satte sig ned igår, og fortalte mig at han egenligt ikke føler sig parat eller synes at tiden er inde. Han mener ikke at vores hus(som er lejet) er stort nok. Det er 76 m2 og med egen have, hvilket jeg sagtens ville kunne overleve med det første stykke tid. Og så mener han heller ikke at bilen er familievenlig, da den er sænket, tunet osv... En rigtig brian-bil... Men den kan jo udskiftes?!

Altså vil han gerne have abort. Det lyder bare åååh så let for ham at foreslå, han forstår slet ikke hvad der foregår inden i mig. For det første er det MIG som skal gennemgå aborten hvis det er, og for det andet er det MIG som kan mærke at der allerede nu sker forunderlige ting og sager indeni min krop....

Hvad ville I gøre? Ville i gennemføre graviditeten hvis ikke i havde en videreuddannelse endnu, og hvis kæresten foreslog abort som det mest rigtige?? Jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre, har kun få dage tilbage at bestemme mig i .....