jeg kan på sin vis godt forstå ham, han troede du var på p-piller og i var beskyttet og alligevel kommer du og siger " hej skat du skal være far" det er da chokerende ...
Vi blev også gravide trods præventation, ikke glemt p-piller godt nok men kondom, så vi troede jo ikek der ville ske noget, men jow, han bad mig også om at få en abort, det fik jeg ikke, vi gik fra hinanden da tøsen var 4 mdr.
Om du skal få en abort skal jeg ikke kloge i, men som person ville jeg nok blive ked af hvis min mand kom og "påtvang" mig at skulle være forældre, og det er jo det vi kan, os kvinder, vi kan nægte at få en abort og så kan fædrene ikke gøre noget. ud over acceptere. Og det må da være en forfærdelig følelse at blive udsat for noget man bare ikke kan ændre.
Jeg synes ikke du skal have ondt af dig selv fordi han tvivler, jeg synes lidt selv du har bragt dig i den situation, sorry to say, jeg synes ikke han er det møgsvin som nogle gerne vil have han er, tror bare han er chokeret og reagere måske ikke så smart.
Men hvis du vil have barnet skal du da have det, så enten vil han være der eller så vil han ikke, du skal nok klare den uanset. Vi kan ikke tvinge de kære mænd til at være med hvis de ikke vil. Det var da hårdt at være enlig ung mor, men jeg kom da igennem det og har fået uddannelse også.
Anmeld