Anonym skriver:
NU er jeg blevet i tvivl og ikke mindst forvirret over mig og kærestens valgte navn til vores lille pige. Men han er beslutsom og siger at det er DET hun skal hedde for det har han vundet sig til og vi brugte også hendes navn under hele min graividtet. & jeg Var enig med ham. Men nu er min tvivl kommet mig til gode. Min mor sagde her forleden at hun synes navnet måske var for lille piget. Og vi skulle tænke over et mere modent navn som passer sig til en voksen kvinde og ikke et lille piget navn. :s skal forståes sådan at hun mente at hun også blir voksen en dag og så synes min mor navnet er lille piget. Og så blev jeg ked og ikke mindst i tvivl. Nu spørg hun rigtig tit om, om vi har tænkt eller snakket om nogle navne :s min kæreste har intet sagt hende imod og lukker bare ørene hvor jeg i forsvar siger, nej ikke endnu vi ik rigtig kommet igang. Hvor min mor siger åh ja. i har også tiden foran jer endnu til at beslutte jer. Og nu kalder min mor vores datter for lillepigen :s men ikke hendes navn.. /; puha bør jeg holde fast på kærestens og mit valg?? for jeg kan godt lidt navnet og kan ikke se hende med et andet. :s men jeg spiller jo nærmest komedie overfor min mor.. vil jo gerne gøre alle glade.. Men hun er jo VORES datter.. Menmen. årh hjælp mig piger. plz
p.s hendes navn er Catalina!
Ja det er JERES barn og derfor jeres beslutning!!
Det var heller ikke alle der forstod vores valg af navn til vores søn, men det var vores valg og idag kan han bare ikke hedde andet!
Så medmindre du eller faren er i tvivl, så skal i da holde på jeres valg..
Og hvis du spørg mig er det et rigtig smukt navn, også til en voksen kvinde!
Og er du ikke sød at spørge din mor hvilke navn hun mener passer til en baby, pige, teenager, kvinde, mor, mormor, oldemor osv.. ? For jeg er ret sikker på at alle pige/kvinde navne ville falde forkert ud på et eller andet tidspunkt i alderen..

Stress ik mere over det, hvis du er sikker så hold på det!

Håber det kan hjælpe dig
Anmeld