Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Løkkemor skriver: Nå ja - så vovede jeg mig ned efter den.... Der står faktisk 90 i den, men jeg synes den er lidt lille i str. Mål: Fra skridt til for ca. 22 cm Hen over skuldren fra ærmekant til ærmekant ca. 72 cm Hellængde fra skulder til fod ca 70 cm
Nå ja - så vovede jeg mig ned efter den....
Der står faktisk 90 i den, men jeg synes den er lidt lille i str.
Mål:
Fra skridt til for ca. 22 cm
Hen over skuldren fra ærmekant til ærmekant ca. 72 cm
Hellængde fra skulder til fod ca 70 cm
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Smølf skriver: Hej løkkemor,Er stadig meget interesseret! Min pige sover nu, så kan ikke lige måle hende. Ville det være ok, hvis jeg vender tilbage søndag aften? Er nemlig væk hele weekenden. Vh Smølf
Hej løkkemor,Er stadig meget interesseret! Min pige sover nu, så kan ikke lige måle hende. Ville det være ok, hvis jeg vender tilbage søndag aften? Er nemlig væk hele weekenden. Vh Smølf
Helt ok
Jeg er også meget interesseret...er ny så jeg har hverken billede eller erfaring med siden...
Mvh Netzi
Hej igen
Så kom der billede på...venter spændt!
Netzi skriver: Hej igen Så kom der billede på...venter spændt!
Ja - den er ikke solgt endnu - men der var lige een der skulle vende tilbage her i aften....
Ellers er den din...
Det er helt fint...Kan du i mellemtiden fortælle mig hvad "Jeg opper den lige for dig" betyder...
Netzi skriver: Det er helt fint...Kan du i mellemtiden fortælle mig hvad "Jeg opper den lige for dig" betyder...
Det betyder at hvis man skriver et indlæg kommer den op som det første indlæg på forsiden - hvor alle jo ser det.
Smølf skriver: Hej Løkkemor,Undskyld jeg først vender tilbage nu. Har kigget på det og flyverdragten bliver desværre for stor til min pige. Men håber du får den afsat, den ser i hvert fald meget lækker ud.MVH Smølf
Hej Løkkemor,Undskyld jeg først vender tilbage nu. Har kigget på det og flyverdragten bliver desværre for stor til min pige. Men håber du får den afsat, den ser i hvert fald meget lækker ud.MVH Smølf
Det er bare helt i orden
Hej. Flyverdragten er der endnu - hvis du stadig har interesse.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128