Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lækker Didrikson flyverdragt str. 1 år ca og lidt større.
Næsten ikke brugt - ingen slid og kun vasket en gang.
Mange lækre detaljer. Lyserød med pelskrave. Sidste års model.
Prisidé 200 kr
på billedet hænger den længest til højre
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Løkkemor skriver: Lækker Didrikson flyverdragt str. 1 år ca og lidt større. Næsten ikke brugt - ingen slid og kun vasket en gang. Mange lækre detaljer. Lyserød med pelskrave. Sidste års model. Prisidé 200 kr på billedet hænger den længest til højre
den ser virkelig lækker ud, så opper den lige for dig
mine piger er 3 år og den anden 1 mdr så jeg kan desværre ikke hjælpe dig af med den desværre.
cecilie1984 skriver: den ser virkelig lækker ud, så opper den lige for dig mine piger er 3 år og den anden 1 mdr så jeg kan desværre ikke hjælpe dig af med den desværre.
Den er også rigtig lækker - jeg havde bare ikke tænkt at pigen voksede så hurtig sidste år - så nu har vi to i to på hinanden følgende str.
Smølf skriver:Hej,Jeg kunne godt være interesseret i flyverdragten. Min pige er lige præcis 1 år -hun er 74cm lang. Tror du den ville passe hende til vinter? VH smølf
hvad størrelse står der i den?
Åh hvor er den fed.!!
Træls den ikke er større.
Hvor har du købt den henne ?
Undskyld jeg ikke har svaret....
Jeg er rimelig sikker på der står str. 80 i den. Den er gemt væk (forsvarligt i plastkasse og pose) i laden og der er såå mørkt nede nu.
Så smølf - ja det tror jeg. Man kan jo aldrig vide om de gor meget i løbet af sæsonen.:-)
Jeg har købt den i en bitte tøjbutik ved siden af Føtex i Viborg.
Nå ja - så vovede jeg mig ned efter den....
Der står faktisk 90 i den, men jeg synes den er lidt lille i str.
Mål:
Fra skridt til for ca. 22 cm
Hen over skuldren fra ærmekant til ærmekant ca. 72 cm
Hellængde fra skulder til fod ca 70 cm
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128