ændre en pakke p-piller (21 piller) noget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2011

Anonym trådstarter

SjeBets skriver:

tro mig ... jeg synes heller ikke det er sjovt, jeg er blevet mere eller mindre paranoid af det, tester mig selv hver mdr fordi jeg IKKE vil være gravid. 

Jamen mine børn er lavet på et kondom, 

Sønnike der nåede jeg lige at smide p-pillerne, så måneden efter var jeg med rogn

og den sidste først en p.piller som jeg så åbenbart har kaster op en dag jeg var syg, og så tog jeg en fortrydelsels pille dagen efter vi havde sexet MEN NEJ jeg var stadig gravid .. .. så jeg er paranoid i dag beder manden besskytte sig nogle gange hvis jeg føler mig ekstra frugtbar( ja åndsvagt men alligevel ) selv om jeg også er på p-piller som ejg tager så punktlig det er vildt 

Det må godt nok være svært for dig. 

Hele tiden at være på mærkerne og være sikker på at man nu har taget pillerne på samme tid hver dag 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2011

SjeBets

Anonym skriver:

Det må godt nok være svært for dig. 

Hele tiden at være på mærkerne og være sikker på at man nu har taget pillerne på samme tid hver dag 

mnjaer det kan være når man ikke vil have flere lige nu enyways .. eller ved om man vil have flere. men tør jo heller ikke blive strerilliseret for tænkt nu hvis man vil have en lille efternøler  før man bliver for gammel til det ... dilemma dilemma ... 

Men tror nu mine piller beskytter godt nok, jeg har bare ikke lyst til at ende ud i en abort igen som jeg gjorde med den sidste. Det gør jeg aldrig igen. derfor er jeg nok lidt paranoid 

Anmeld

13. august 2011

Anonym trådstarter

SjeBets skriver:

mnjaer det kan være når man ikke vil have flere lige nu enyways .. eller ved om man vil have flere. men tør jo heller ikke blive strerilliseret for tænkt nu hvis man vil have en lille efternøler  før man bliver for gammel til det ... dilemma dilemma ... 

Men tror nu mine piller beskytter godt nok, jeg har bare ikke lyst til at ende ud i en abort igen som jeg gjorde med den sidste. Det gør jeg aldrig igen. derfor er jeg nok lidt paranoid 

Det kan jeg virkelig godt forstå! 

Krydser for at det først sker, når du ønsker det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.