ændre en pakke p-piller (21 piller) noget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

893 visninger
12 svar
0 synes godt om
13. august 2011

Anonym trådstarter

Hej tøser

Vi havde egentlig sat PB lidt på pause, så jeg gik til lægen for at få p-piller. Jeg tog så pillerne i en md. altså 21 piller, og så blev eninge om at det ville passe beds at blive gravidnu, da det passer bedst med uddannelse osv. 

Så mit spørgsmål lyder på, om jeg skal vente på at min krop "finder sig selv igen" som hvis man har taget p-piller i længere tid. Eller har kroppen ikke nået at vænne sig til pillerne?

Jeg tog den sidste pille for 24 dage siden, har jeg så svære ved at blive gravid nu, eller?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2011

Anonym trådstarter

slet ikke nogen der ved noget?

Anmeld

13. august 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

slet ikke nogen der ved noget?

Det er umuligt at sige, fordi det også kommer helt an på hvem man er. Der er stor forskel på, om pillerne lige skal ud af systemet eller ej. Her blev jeg fx. gravid i 2. forsøg selvom jeg har taget p-piller i mindst 5 år. Andre tager det længere tid at komme ud af systemet. Så om den ene pakke har ændret noget er umuligt at svare på  

Anmeld

13. august 2011

Anonym trådstarter

Frøken J. skriver:

Det er umuligt at sige, fordi det også kommer helt an på hvem man er. Der er stor forskel på, om pillerne lige skal ud af systemet eller ej. Her blev jeg fx. gravid i 2. forsøg selvom jeg har taget p-piller i mindst 5 år. Andre tager det længere tid at komme ud af systemet. Så om den ene pakke har ændret noget er umuligt at svare på  

okay tak sidst jeg var på p-piller tog jeg dem i 4 år, og da jeg stoppede gik der 13 mdr. inden jeg fik mens igen

Anmeld

13. august 2011

FogL

Hvorfor brugte i ikke bare kondom, når i havde sex? Det ødelægger ikke din cyklus og din krop skal ikke vænne sig tilbage til normalen igen... 

Anmeld

13. august 2011

SjeBets

som der er skrevet, det kan man ikke sige, jeg bliver gravid hvis jeg glemmer en p-piller eller med det samme jeg smider pakken, har veninder der har gået år og forsøgt før de har ramt uden der har været noget fysisk galt med hverken dem eller mand. 

Nogen har så bare meget nemmere ved at blive gravide. 

Anmeld

13. august 2011

Anonym trådstarter

ciepige skriver:

Hvorfor brugte i ikke bare kondom, når i havde sex? Det ødelægger ikke din cyklus og din krop skal ikke vænne sig tilbage til normalen igen... 

Fordi min læge mente at p-piller var det bedste. 

Men det kan jo heller ikke gøres om, kan man sige

Anmeld

13. august 2011

Anonym trådstarter

SjeBets skriver:

som der er skrevet, det kan man ikke sige, jeg bliver gravid hvis jeg glemmer en p-piller eller med det samme jeg smider pakken, har veninder der har gået år og forsøgt før de har ramt uden der har været noget fysisk galt med hverken dem eller mand. 

Nogen har så bare meget nemmere ved at blive gravide. 

Hold da op, det må være træls at blive gravid, fordi man glemmer én pille.

Vi reagere alle forskelligt 

Anmeld

13. august 2011

FogL

Anonym skriver:

Fordi min læge mente at p-piller var det bedste. 

Men det kan jo heller ikke gøres om, kan man sige

Det lyder underligt.. 

Men nej, det kan man ikke. Men det er jo bare at prøve sig frem - det kommer, når det kommer.. 

Anmeld

13. august 2011

SjeBets

Hold da op, det må være træls at blive gravid, fordi man glemmer én pille.

Vi reagere alle forskelligt 

tro mig ... jeg synes heller ikke det er sjovt, jeg er blevet mere eller mindre paranoid af det, tester mig selv hver mdr fordi jeg IKKE vil være gravid. 

Jamen mine børn er lavet på et kondom, 

Sønnike der nåede jeg lige at smide p-pillerne, så måneden efter var jeg med rogn

og den sidste først en p.piller som jeg så åbenbart har kaster op en dag jeg var syg, og så tog jeg en fortrydelsels pille dagen efter vi havde sexet MEN NEJ jeg var stadig gravid .. .. så jeg er paranoid i dag beder manden besskytte sig nogle gange hvis jeg føler mig ekstra frugtbar( ja åndsvagt men alligevel ) selv om jeg også er på p-piller som ejg tager så punktlig det er vildt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.