3 mavebilleder fra start til i dag 8+3 :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2012

B&J

sikke en sød mave du har men du har 100% en nok et barn nu der er 1000% smukkere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2012

Giraffen

B&J skriver:

sikke en sød mave du har men du har 100% en nok et barn nu der er 1000% smukkere

Jaaa hun er skøn

Anmeld

4. december 2012

trolden33

Giraffen skriver:

Hihi ja det er et par dage siden hun er snart 9 måneder og maven er faktisk mindre nu end den var før graviditeten så jeg klager ikke

Tillykke med hende.  Hvor dejligt.

Hvordan gjorde du det ? altså formåede at ende ud med en mindre mave efter end inden? Nogle gode tricks at dele ud af? For jeg synes din mave så meget fin og lille ud inden (altså hvad jeg kunne se)

Anmeld

5. december 2012

Giraffen

trolden33 skriver:

Tillykke med hende.  Hvor dejligt.

Hvordan gjorde du det ? altså formåede at ende ud med en mindre mave efter end inden? Nogle gode tricks at dele ud af? For jeg synes din mave så meget fin og lille ud inden (altså hvad jeg kunne se)

Jeg har altid trænet meget og spist almindeligt - men jeg har ændret træningsstrategi (20 min 6 dage om ugen i stedet for 1-2 timer 3-4 gange om ugen)

et gode ved at ha været gravid er at kroppen nulstilles, dvs hvis du fx har trænet forkert eller har stærke mavemuskler men en svar core, så ka du starte forfra og bygge musklerne meget mere hensigtsmæssigt op så man ka træne alle musklerne og forhindre at de stærke muskler tar over så man ikke ka få trænet de andre

Jeg har også delt lidt her:

https://www.baby.dk/debat/200545pi1/foer-rund-nu-sund/genial-traeningsvideo-fra-youtube.aspx

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.