3 mavebilleder fra start til i dag 8+3 :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.240 visninger
13 svar
0 synes godt om
13. august 2011

Giraffen

Så har jeg fået taget tredje billede i dag og synes godt lidt jeg snart kan se noget

Til første lægebesøg blev jeg også sat seks dage frem med termin 21/3 i stedet for 27/3 så det var skønt at tiden lige for én gangs skyld gik lidt hurtig

Ka I se en forskel?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2011

Dansker I Holland

Giraffen skriver:

Så har jeg fået taget tredje billede i dag og synes godt lidt jeg snart kan se noget

Til første lægebesøg blev jeg også sat seks dage frem med termin 21/3 i stedet for 27/3 så det var skønt at tiden lige for én gangs skyld gik lidt hurtig

Ka I se en forskel?

Der er ikke vildt meget forskel men lidt ja smiler.. Bare vent lige pludselig går det stærkt hihi

Anmeld

13. august 2011

Giraffen

Fru.F.O.N.2011 skriver:

Der er ikke vildt meget forskel men lidt ja smiler.. Bare vent lige pludselig går det stærkt hihi

iiih glæder mig til der sker bare liiidt mere, synes det går lige langsomt nok man blir jo helt bekymret for om der overhoveder er gang i vokseriet derinde

Anmeld

13. august 2011

Dansker I Holland

Giraffen skriver:

iiih glæder mig til der sker bare liiidt mere, synes det går lige langsomt nok man blir jo helt bekymret for om der overhoveder er gang i vokseriet derinde

Hehe jeg kender det godt. Men lige pludselig kan du se en forandring Især hvis du tager et mave billede hver eneste uge smiler..

Anmeld

21. august 2011

Muhmi

Wuhu... Jeg kan godt se en lille bule

Ååårh, så fiiin

Anmeld

21. august 2011

Nessie

Man kan godt se at der er sket lidt Tillykke med den fine lille hule

Anmeld

4. december 2012

trolden33

Fin meget lille mavse. Lidt forskel er der ja, men som en har skrevet så går det pludselig stærkt.

Dette tror jeg nu du vist har erfaret for guldklumpen er kommet til verden ikke?

Synes du havde en meget flot flad mave... både i uge 6 og 9.. slet ik som min, men man vil gerne have det som ander end en selv ik? he he.. dog nyder jeg min mave og dens indhold som kommer ud til juli 2013.

Anmeld

4. december 2012

Muhmi

Argh... Hvorfor oppe så gammel en tråd? Har jo allerede skrevet Hahahaha

Anmeld

4. december 2012

Giraffen

trolden33 skriver:

Fin meget lille mavse. Lidt forskel er der ja, men som en har skrevet så går det pludselig stærkt.

Dette tror jeg nu du vist har erfaret for guldklumpen er kommet til verden ikke?

Synes du havde en meget flot flad mave... både i uge 6 og 9.. slet ik som min, men man vil gerne have det som ander end en selv ik? he he.. dog nyder jeg min mave og dens indhold som kommer ud til juli 2013.

Hihi ja det er et par dage siden hun er snart 9 måneder og maven er faktisk mindre nu end den var før graviditeten så jeg klager ikke

Anmeld

4. december 2012

Giraffen

Muhmi skriver:

Argh... Hvorfor oppe så gammel en tråd? Har jo allerede skrevet Hahahaha

Gør da ingenting fik lige en tir down memory lane

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.