Genial træningsvideo fra Youtube!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.564 visninger
11 svar
0 synes godt om
25. november 2012

Giraffen

Jeg vil bare lige reklamere for en fantastisk træningsvideo fra youtube

jeg har altid trænet og løbet meget og brugt meget tid på det

Nu hvor jeg er hjemme med datteren og manden arbejder sådan rimelig meget, følte jeg ikke at det var så ærgerligt at bruge "familie"-tid på at smutte til træning i 1,5-2 timer

så derfor begyndte jeg så småt at træne hjemme via youtube video'er

efter en masse forskellige slags (nogle bedre end andre) har jeg den sidste halvanden måned kun brugt én video og wow jeg kan bare se resultater!

Det er cirkeltræning og er bygget op af 3min styrke - 2min cardio - 1 min abs - det gør man tre gange

Derudover er den delt op i level 1 - level 2- og level 3 - så idéen er at man tager level 1 ti dage, level 2 10 dage og level 3 ti dage (jeg startede på level 2 og er kun lige gået over til level 3 fordi jeg følte jeg stadig blev skubbet)

Videoen hedder Jillian Michaels 30 Day Shred (det er hende fra Biggest Loser)

Anyways - tænkte jeg ville dele den med alle jer travle mødre derude jeg bruger ca 40 min på at skifte, træne, gå i bad så det er altså noget langt de fleste kan få til at hænge sammen

DEL ENDELIG ALLE JERES YNDLINGSTRÆNINGSVIDEOER FRA YOUTUBE/ANDET

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2012

MorDk

1000 tak den vil jeg bruge!!!

Anmeld

26. november 2012

Deaktiveret profil

Tusind tak... ;-) Den vil jeg bruge når manden starter på job på mandag, så kan man få noget at lave i Barslen.. ;-)

Anmeld

26. november 2012

Giraffen

MorDk skriver:

1000 tak den vil jeg bruge!!!

ku være sjovt med tilbagemeldinger om den har virket

Der er mange "før/efter" videoer på youtube af folk der har brugt den - hun er altså bare så dygtig hende Jillian

Anmeld

26. november 2012

Giraffen

Freyasmor skriver:

Tusind tak... ;-) Den vil jeg bruge når manden starter på job på mandag, så kan man få noget at lave i Barslen.. ;-)

Anmeld

26. november 2012

Ayasmor

Det er lige noget for mig. Tusind tak for tippet

Anmeld

26. november 2012

signe.

tak for tippet - genialt!! hvordan har det virket på dig? altså hvilke områder?

Anmeld

26. november 2012

Giraffen

tak for tippet - genialt!! hvordan har det virket på dig? altså hvilke områder?

det er bare mere intenst så jeg har fået stærkere/flottere ryg og arme

jeg tror den største forskel for mig er at jeg nu træner ca 6 dage om ugen, istedet for en 3-4 gange om ugen, som var hvad der var muligt før

men især omkring taljen og hoften ka jeg mærke jeg er blevet mindre

fx har jeg altid ligget på 64 kg nærmest lige meget hvad jeg gjorde og det var også fint, jeg var i go form og ku sagtens gå i stramt tøj

men nu ligger jeg lige under 60 og det ENESTE jeg har ændret er træningen, jeg spiser nøjagtigt det samme som før

mit løb er også blevet markant bedre og hvor jeg før lå på ca 9-9,5 km i timen løber jeg nu ca 10 km i timen - det ku jeg ikke engang da jeg løb fast flere gange om ugen

så det er mange små ting men det er fedt at man for 20 min om dagen både får brændt kalorier (effektivt) får styrket både ben, arme, ryg, skuldre osv - og samtidig får rigtig god træning til core-muskulaturen

Anmeld

26. november 2012

Chili

Giraffen skriver:

Jeg vil bare lige reklamere for en fantastisk træningsvideo fra youtube

jeg har altid trænet og løbet meget og brugt meget tid på det

Nu hvor jeg er hjemme med datteren og manden arbejder sådan rimelig meget, følte jeg ikke at det var så ærgerligt at bruge "familie"-tid på at smutte til træning i 1,5-2 timer

så derfor begyndte jeg så småt at træne hjemme via youtube video'er

efter en masse forskellige slags (nogle bedre end andre) har jeg den sidste halvanden måned kun brugt én video og wow jeg kan bare se resultater!

Det er cirkeltræning og er bygget op af 3min styrke - 2min cardio - 1 min abs - det gør man tre gange

Derudover er den delt op i level 1 - level 2- og level 3 - så idéen er at man tager level 1 ti dage, level 2 10 dage og level 3 ti dage (jeg startede på level 2 og er kun lige gået over til level 3 fordi jeg følte jeg stadig blev skubbet)

Videoen hedder Jillian Michaels 30 Day Shred (det er hende fra Biggest Loser)

Anyways - tænkte jeg ville dele den med alle jer travle mødre derude jeg bruger ca 40 min på at skifte, træne, gå i bad så det er altså noget langt de fleste kan få til at hænge sammen

DEL ENDELIG ALLE JERES YNDLINGSTRÆNINGSVIDEOER FRA YOUTUBE/ANDET

Det skal da prøves når jeg må begynde at træne igen

Anmeld

26. november 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

ku da være, når man alligevel går hjemme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.