nakar frá Føroyum her?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2009

Anonym trådstarter

tascia skriver:

hihi

hvis jeg læser ungmor83's indlæg er jeg ret sikker på der står noget i den her stil:

jeg er færing men bosat i DK, har boet her siden 1995. er mor til 3 børn og skal have nummer 4 til april

den sidste sætning er jeg ikke så sikker på...

prøv at læs den igen og se om du ikke kan komme frem til det jeg mener der står?

men vil give dig ret det er lidt volapyk, men lidt sjovt ikk hihi

god aften

Det var da rigtig flott

den sidse sætning betyder "hvem er du?"

Anmeld

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

13. februar 2009

tascia

Anonym skriver:

Det var da rigtig flott

den sidse sætning betyder "hvem er du?"

tak tak

men hvad står der først i din sætning, det kan jeg ikke tyde?? kan læse mig frem til at du skriver noget alla -
tænkte om der var flere som brugte denne hjemmeside men mangler ligesom starten!!!

//Natascia som dog ikke er færing, men ½ italiener, kan det gå

Anmeld

13. februar 2009

tascia

PiaR skriver:

Jo det giver en lille smule mening .... - men ikke meget....

Vi må have Henrik til at lave en automatisk oversættelse...

Også god aften til dig.

Knus Pia.

haha ja...

Anmeld

14. februar 2009

Anonym trådstarter

tascia skriver:

tak tak

men hvad står der først i din sætning, det kan jeg ikke tyde?? kan læse mig frem til at du skriver noget alla -
tænkte om der var flere som brugte denne hjemmeside men mangler ligesom starten!!!

//Natascia som dog ikke er færing, men ½ italiener, kan det gå

Der står : tænkte bare at vid om vi var flere fra færøerne der bruger denne side

Anmeld

2. maj 2009

cibatuchsi

er ikke færing, men har boet deroppe. samt mine 3 døtre alle er ½ færinger. (de to af dem bor stadig deroppe hos deres far)

Anmeld

29. december 2009

Simplyred

Hey.. Eg eri eisini úr Føroyum, men havi búd í DK sídan 2001)

Eg havi sjálv  tvær diddir uppá 5 og 12 ár, og skal nú hava tad fyrsta barnid saman vid manninum...-eri sett til 18.juli)

Anmeld

29. december 2009

mariamiss6

Profilbillede for mariamiss6
Foto
Jeg er FOR baby.dk OG Staff :D
Det er første gang jeg ser færøsk på skrift, føler mig übercool over at kunne læse det hahahaha...

men faktisk kunne jeg også læse og forstå de fleste hollandske skilte og korte skriblerier, da jeg var i holland i 9.

Meeen man skal da lige bruge hjernen her haha.... sorry vi destruerer jeres tråd

Anmeld

30. december 2009

Mira0911

har gået meget sammen med folk fra færøerne, så kan da nogenlunde sætte mig ind i hvad der bliver skrevet...

Anmeld

30. december 2009

otlitrom

Profilbillede for otlitrom
Foto
pseudotvillinge mor til to vilde drenge

Jeg er halv færing. Er opvokset i DK. Taler og læser sproget, men kan desværre ikke skrive det.. Endnu Har boet 2½ år på Færøerne, og er forlovet med en færing. Så jeg kan vist godt være lidt med i denne gruppe

Mor til Boas - (ICSI) & Pelle - (Øko)

Anmeld

19. februar 2010

nannanadja

hej

jeg er ikke fra færøerne men har en del af min familie deroppe.. kusiner-moster osv.. de bor i torshavn og har selv været der en del gange...længe siden nu men hvor er der smuk der oppe.

min mors halv søster har en cafe i torshavn nede ved havnen- hun hedder lis og er en smuk dame-- alle kender næsten hinanden i de små byer..

min kusine torunn læser her i dk nu, dejlige pige

jeg har også en gammel god ven som er flyttet til færørene, stefan han bor også i torshavn, han er med på ro holdet der oppe..

også hepper vi da lidt på anna fra xfactor som også er fra færørene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.