Åh nej hvad nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

jep men kan det være muligt at det er sket fordi jeg lige har skiftet p-pille mærke 

Der kan også være gået lidt uorden i dine hormoner, netop fordi du har skiftet mærke..så jeg tror nærmere det er det, og så kan mens godt rykke sig, endda springe en gang over.

Men tag en test så finder du ud af det

Kærligst
Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Der kan også være gået lidt uorden i dine hormoner, netop fordi du har skiftet mærke..så jeg tror nærmere det er det, og så kan mens godt rykke sig, endda springe en gang over.

Men tag en test så finder du ud af det

Kærligst
Sussie

Jeg har skiftet p-pille mærke 2-3 gange før, og det har sådan set aldrig været et problem.. Plejer uanset, næsten at kunne sige hvad klokkeslet min mens kommer.. Jeg tog en test her til morgen som var negativ men jeg har stadig ikke fået min mens og kan stadig ikke rigtigt mærke optakt til noget endnu.

Anmeld

13. august 2011

FamilenStorm

Anonym skriver:

Jeg har skiftet p-pille mærke 2-3 gange før, og det har sådan set aldrig været et problem.. Plejer uanset, næsten at kunne sige hvad klokkeslet min mens kommer.. Jeg tog en test her til morgen som var negativ men jeg har stadig ikke fået min mens og kan stadig ikke rigtigt mærke optakt til noget endnu.

Da jeg i sin tid var på p piller oplevede jeg en måned hvor den helt sprang min mens over.. Nøj det var en lang måned med mange lægebesøg (ville gerne være gravid), for den var normalt ALTID regelmæssig... Men måneden efter kom den som normalt..

Min læge fortalte at det sagtens kunne ske på p piller..

Anmeld

13. august 2011

Anonym trådstarter

FamilenStorm skriver:

Da jeg i sin tid var på p piller oplevede jeg en måned hvor den helt sprang min mens over.. Nøj det var en lang måned med mange lægebesøg (ville gerne være gravid), for den var normalt ALTID regelmæssig... Men måneden efter kom den som normalt..

Min læge fortalte at det sagtens kunne ske på p piller..

Ja må nok bide i mig at det bare er det..

Det er bare mega træls at være uviden på om det er det ene eller det andet 

Anmeld

13. august 2011

SjeBets

jeg har været på p-piller i godt og vel 17 år minus mine graviditeter, og inden for de sidste 3 år har der været problemer, selv om ejg har kørt på de samme eller noget lign hele tiden. Men nu har jeg uregmæssig mens og rod i tingene ... på trods af jeg har haft flere skift og at jeg har været på dem i mange år, vores kroppe ændre sig jo med tidne

Men kender godt det med at tænke graviditet når mens er "forkert"  jeg tror sq jeg er gravid hver mdr ... 

Anmeld

13. august 2011

Anonym trådstarter

SjeBets skriver:

jeg har været på p-piller i godt og vel 17 år minus mine graviditeter, og inden for de sidste 3 år har der været problemer, selv om ejg har kørt på de samme eller noget lign hele tiden. Men nu har jeg uregmæssig mens og rod i tingene ... på trods af jeg har haft flere skift og at jeg har været på dem i mange år, vores kroppe ændre sig jo med tidne

Men kender godt det med at tænke graviditet når mens er "forkert"  jeg tror sq jeg er gravid hver mdr ... 

det er træls

Anmeld

13. august 2011

Anonym trådstarter

Det er endnu ikke kommet, men det føles hele tiden som om det er ekstra vådt dernede, så tjekker jeg efter og så er der bare vildt meget udflåd?  

og når jeg kigger på nettet, så kan det være en evt. dannelse af slimprop .. er det bare mig der hidser mig selv op??

Anmeld

13. august 2011

Mauser.

hvorfor tager du ikke bare den test og får det overstået i stedet for at bekymre dig ?? (:

Anmeld

13. august 2011

Anonym trådstarter

Mulleunge skriver:

hvorfor tager du ikke bare den test og får det overstået i stedet for at bekymre dig ?? (:

jeg tog en test her til morgen som var negativ.. tog den ca. kl 6.30 men nu her er der stadig ingenting, bare øget udflåd.

Anmeld

13. august 2011

Mauser.

Anonym skriver:

jeg tog en test her til morgen som var negativ.. tog den ca. kl 6.30 men nu her er der stadig ingenting, bare øget udflåd.

Åh okay, hm jamen du må se tiden an ..
Mon ikke at din mens er på vej hvis du har øget udflåd ? Det plejer jeg at have når min mens skal komme ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.