Åh nej hvad nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2011

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

Selvfølgelig  

- Nu det sådan set ikke fordi det ville være et problem, det er bare langt fra planlagt

De kloge siger jo også : Den er der når man mindst venter det..
Men hvis i er klar til det, jamen så er det jo super, også selvom det ikke er planlagt, endnu..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2011

Anonym trådstarter

Frk-Lotusblomst skriver:

De kloge siger jo også : Den er der når man mindst venter det..
Men hvis i er klar til det, jamen så er det jo super, også selvom det ikke er planlagt, endnu..

klar og klar 

kæresten mener han ikke er klar, selvom han tit snakker om børn og sådan..

og for mit vedkommende vil jeg meget gerne have børn men føler stadig det er en opgave jeg vokser med

Anmeld

12. august 2011

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

klar og klar 

kæresten mener han ikke er klar, selvom han tit snakker om børn og sådan..

og for mit vedkommende vil jeg meget gerne have børn men føler stadig det er en opgave jeg vokser med

Helt klar bliver man vel aldrig. Det var nok også mere ment som, klar på opgaven. hehe, hvis du forstår.

Men vokser med opgaven gør man helt sikkert.

Anmeld

12. august 2011

Anonym trådstarter

Frk-Lotusblomst skriver:

Helt klar bliver man vel aldrig. Det var nok også mere ment som, klar på opgaven. hehe, hvis du forstår.

Men vokser med opgaven gør man helt sikkert.

nej heldigvis har han sagt, at hvis det er et uheld.. som det jo helt sikkert er.. så ville han blive ved min side.

Anmeld

12. august 2011

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

nej heldigvis har han sagt, at hvis det er et uheld.. som det jo helt sikkert er.. så ville han blive ved min side.

Det var da en dejlig ting at vide.

Anmeld

12. august 2011

Anonym trådstarter

Frk-Lotusblomst skriver:

Det var da en dejlig ting at vide.

jep men kan det være muligt at det er sket fordi jeg lige har skiftet p-pille mærke 

Anmeld

12. august 2011

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

jep men kan det være muligt at det er sket fordi jeg lige har skiftet p-pille mærke 

Ingen p-piller er 100% sikre.
Har du bare hoppet direkte over på en anden pakke p-piller. Altså f.eks stoppet med p-piller en tirsdag som du skulle, fået mens og så startet på det nye mærke tirsdagen efter??

Ved faktisk ikke om man skal holde pause, holde en måned uden p-piller og så starte med det nye mærke på den første mens dag. Trot det var sådan jeg gjorde da jeg for 4 år siden skiftede mærke..

Anmeld

12. august 2011

Anonym trådstarter

Frk-Lotusblomst skriver:

Ingen p-piller er 100% sikre.
Har du bare hoppet direkte over på en anden pakke p-piller. Altså f.eks stoppet med p-piller en tirsdag som du skulle, fået mens og så startet på det nye mærke tirsdagen efter??

Ved faktisk ikke om man skal holde pause, holde en måned uden p-piller og så starte med det nye mærke på den første mens dag. Trot det var sådan jeg gjorde da jeg for 4 år siden skiftede mærke..

Jeg holdte pause, fik mens og begyndte så på den nye pakke.. erhm, men du har selvfølgelig ret i at de ikke er 100% sikre.. og der trods alt er mange der sidder med bebs i armen trods p-piller.

Anmeld

12. august 2011

TWT

Anonym skriver:

Vil lige infomere dig om, at når man skifter p-pille mærke, så kan ens mens udblive et stykke tid. jeg skrifede mærke for 2 år siden, og min mens udeblev i 4mdr ... 

Men du kan også godt være blevet gravid.

Men held og lykke med det 

Anmeld

12. august 2011

Anonym trådstarter

TWT skriver:

Vil lige infomere dig om, at når man skifter p-pille mærke, så kan ens mens udblive et stykke tid. jeg skrifede mærke for 2 år siden, og min mens udeblev i 4mdr ... 

Men du kan også godt være blevet gravid.

Men held og lykke med det 

Ja, har bare haft skiftet før og det var ikke et problem? :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.