Åh nej hvad nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.567 visninger
41 svar
0 synes godt om
12. august 2011

Anonym trådstarter

Hader faktisk lidt at oprette disse debatter.. Men det er også træls at gå og være uviden!

Hele denne uge har jeg gået med lændesmerter, kvalme, dårlig mave (og meget luft i maven!) og ovenikøbet blærebetændelse!

- Umiddelbart tænkte jeg at det muligvis kunne være en graviditet.. slog det dog hen fordi jeg er på p-pilller.. MEN, min mens er ikke kommet endnu 

Skal jeg vente og se, eller skal jeg tage en test som det første i morgen tidlig??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2011

Anonym trådstarter

Kom nuuu

Anmeld

12. august 2011

mortilfreja

Hvornår skulle du have haft din mens?

Anmeld

12. august 2011

Anonym trådstarter

Jeg skulle have haft den igår.

Anmeld

12. august 2011

henh01

det kan jo ikke skade at teste

Anmeld

12. august 2011

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

det kan jo ikke skade at teste

Nej det er selvfølgelig rigtigt.. Men føler bare jeg måske bekymre mig for meget? Det er som om det første der fiser ind på lystavlen er: gravid!

Anmeld

12. august 2011

Frk-Lotusblomst

Jeg ville tage en test. Er den positiv, jah s er den jo positiv, er den negativ slår du tanken om graviditet hen og så kommer mens hurtigt efter - Altså hvis det er dit hoved der spiller dig et puds.
Og hvis den er negativ og mens stadig udebliver vil jeg tage en test et par dage senere igen.

Anmeld

12. august 2011

Anonym trådstarter

Frk-Lotusblomst skriver:

Jeg ville tage en test. Er den positiv, jah s er den jo positiv, er den negativ slår du tanken om graviditet hen og så kommer mens hurtigt efter - Altså hvis det er dit hoved der spiller dig et puds.
Og hvis den er negativ og mens stadig udebliver vil jeg tage en test et par dage senere igen.

Ja, jeg må se hvad det bringer mig i morgen.. Enten må mens komme i løbet af i nat eller også tager jeg en test i morgen.

Anmeld

12. august 2011

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

Ja, jeg må se hvad det bringer mig i morgen.. Enten må mens komme i løbet af i nat eller også tager jeg en test i morgen.

Super. Det kan jo aldrig skade.

Håber du vil komme med en opddate?!.

Anmeld

12. august 2011

Anonym trådstarter

Frk-Lotusblomst skriver:

Super. Det kan jo aldrig skade.

Håber du vil komme med en opddate?!.

Selvfølgelig  

- Nu det sådan set ikke fordi det ville være et problem, det er bare langt fra planlagt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.