Pigetøj byttes til drengetøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
16. august 2011

juni

millesofie skriver:

jeg har desværre været syg her de sidste to dage og nok stadig i morgen men satser på at tage billed torsdag

Jeg har heller ikke fået taget dem endnu - er kommet sent fra arbejde og skal lige have overblik over hvad der er og ikke er. Har også noget af det til salg rundt omkring, nemlig.

God bedring!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2011

juni

millesofie skriver:

jeg har desværre været syg her de sidste to dage og nok stadig i morgen men satser på at tage billed torsdag

Jeg har heller ikke fået taget dem endnu - er kommet sent fra arbejde og skal lige have overblik over hvad der er og ikke er. Har også noget af det til salg rundt omkring, nemlig.

God bedring!

Anmeld

17. august 2011

millesofie

juni skriver:

God bedring!

mange tak, har det sørme stadig skidt

men ja det er også lidt mit problem, har også lagt det til slag nogle forskellige steder men jeg skulle kunne ordne det i morgen

Anmeld

19. august 2011

juni

millesofie skriver:

mange tak, har det sørme stadig skidt

men ja det er også lidt mit problem, har også lagt det til slag nogle forskellige steder men jeg skulle kunne ordne det i morgen

Håber du er blevet bedre - jeg har fået taget et par billeder og ser lige om jeg kan finde ud af at oploade dem her...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. august 2011

millesofie

juni skriver:

Håber du er blevet bedre - jeg har fået taget et par billeder og ser lige om jeg kan finde ud af at oploade dem her...

så fik jeg fundet det hele frem

den lille katvig body er pist forsvundet, den må jeg have solgt tideligere uden at kunne huske det

men ja her er det så det der er tilbage

den er en god blaning af mærketøj, hjemmestrik og bare sødt tøj fra alle steder af

du siger bare hvad du kunne tænke dig af det

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. august 2011

juni

millesofie skriver:

så fik jeg fundet det hele frem

den lille katvig body er pist forsvundet, den må jeg have solgt tideligere uden at kunne huske det

men ja her er det så det der er tilbage

den er en god blaning af mærketøj, hjemmestrik og bare sødt tøj fra alle steder af

du siger bare hvad du kunne tænke dig af det

Nåh, det går nok uden Katvig body´en og Ejsikkelej blusen - der er jo stadig meget fint.

Kan du (eller din veninde bliver det vel) bruge alt hvad jeg har? Og skal jeg vælge så det passer med antal dele, eller hvordan gør vi det?

Mit er jo også lidt blandet, både mærker og ikke mærker og noget er mere brugt end andet.

Anmeld

20. august 2011

millesofie

juni skriver:

Nåh, det går nok uden Katvig body´en og Ejsikkelej blusen - der er jo stadig meget fint.

Kan du (eller din veninde bliver det vel) bruge alt hvad jeg har? Og skal jeg vælge så det passer med antal dele, eller hvordan gør vi det?

Mit er jo også lidt blandet, både mærker og ikke mærker og noget er mere brugt end andet.

det betyder ikke noget for mig hvem der får mest  jeg har ikke lige talt det

men kom i tanke om at hvis du har senge tøj til baby (dynebetræk lagen osv) så er min veninde i mangel af dette  

men ellers er det fint med mig

Anmeld

20. august 2011

juni

millesofie skriver:

det betyder ikke noget for mig hvem der får mest  jeg har ikke lige talt det

men kom i tanke om at hvis du har senge tøj til baby (dynebetræk lagen osv) så er min veninde i mangel af dette  

men ellers er det fint med mig

Jamen, hvis du gerne vil af med det hele, tager jeg med glæde imod.

Jeg har måske et dynebetræk eller to som er for pigede, men er ikke sikker på om jeg stadig har dem. Men alt hvad jeg finder indtil vi finder en dag vi kan mødes og bytte, får du bare med til hende. Vi er lige flyttet, så det er meget muligt at der dukker mere op efterhånden som vi får pakket ud.

Anmeld

20. august 2011

millesofie

juni skriver:

Jamen, hvis du gerne vil af med det hele, tager jeg med glæde imod.

Jeg har måske et dynebetræk eller to som er for pigede, men er ikke sikker på om jeg stadig har dem. Men alt hvad jeg finder indtil vi finder en dag vi kan mødes og bytte, får du bare med til hende. Vi er lige flyttet, så det er meget muligt at der dukker mere op efterhånden som vi får pakket ud.

åh det kender jeg alt for godt

og 1000 tak

Anmeld

20. august 2011

juni

millesofie skriver:

åh det kender jeg alt for godt

og 1000 tak

Ja, det tager sin tid Men vil tro, der dukker lidt mere op.

Men alt det på billederne pakker jeg sammen til dig og så kan du bare sige til, når du kommer til København en dag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.